Ga naar inhoud
Kuebegah

Hoe start ik?

Aanbevolen reacties

Shampoo, of lekker goedkoop bij de Kruidvat een tube Palmolive of Tabac, daar schuim mee kloppen en een paar uurtjes de volgeladen kwast laten staan.

Kan ik ook zodadelijk met zeep (tabac) opkloppen en morgen rond 9.00 schoonspoelen, of is dat te lang?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Paar keer wordt de kwast fijner op je gezicht en neemt de geur af. Je kan m evt effe met shampoo wassen

Zes keer gewassen, helpt een beetje ;-(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kuebegah schreef 2 uur geleden:

In afwachting van pakket, bij drogisterij in Maastricht een omega 11137 gekocht, en bij gebrek aan excotische zepen een Proraso wit en een schijf tabac gekocht.

Was dat bij Jaspers drogisterij in de Wyckerbrugstraat? Daar komt mijn Omega 31151 ook vandaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was dat bij Jaspers drogisterij in de Wyckerbrugstraat? Daar komt mijn Omega 31151 ook vandaan.

Ja inderdaad bij Jaspers, een wonder op zich....wat een over, overvolle winkel. En wel aardige man. Bij de sigarenboer aan twee winkels verder stonden prachtige EJ setjes te koop. Maar allemaal met Gilette houders en best aan de prijs! Voor mij is dit even proberen of het allemaal lukt. En gelukkig schuimt het alle kanten op ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.