Kuebegah Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Beste, Mijn naam is Richard (Nickname = Kuebagah). Ik ben 42 jaar, en ben me momenteel aan het inlezen. Graag wil ik meer tijd aan me zelf besteden. Een van de voornemens die ik al een tijdje uitvoer is elke dag een goed geschoren de dag beginnen. Ik scheer al jaren "nat", maar nog wel met gillette mesje en een busje. Dit kan anders, dit kan beter, dacht ik... en daarom kom ik hier wat rond lezen. Groetjes, Kuebegah.
ChrisVanMeer Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Harkos Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Welkom, alle kans hier je eindeloze tocht te starten.
Jeroen Posted January 5, 2018 Posted January 5, 2018 Welkom! Veel aangename met jezelf momenten toegewenst Zo'n dagelijks terugkom (of om de dag ..) scheermoment leent zich hier uitstekend voor. Groet! 1
Nienke Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 van harte welkom. Er is meeeeeeeeeeer als genoeg te krijgen voor meerdere fijne momentjes voor je zelf op een dag Veel plezier hier.
Recommended Posts