sjors zonder sjimmie Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Een goedenavond allen, Ik ben sjors(zonder sjimmie),en ik ben 34 jaar oud. Ik heb mezelf altijd met de welbekende 5mesjes geschoren,en daarvoor met de 3 mesjes. Ik vind het allemaal een erg duur grapje worden en ben op zoek naar wat anders,en zodoende eigenlijk bij jullie forum uitgekomen. Een open scheermes vind ik nog iet wat te gevorderd,dus ga me hier op jullie site maareens orienteren over de krabbers en safety razormesjes. dat moet volgens mij wel helemaal goed gaan komen,ik heb al wel eea aan info gezien. met vriendelijke groet sjors zonder sjimmie
ChrisVanMeer Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
onno Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Welkom, een heerlijk bekend uitgangspunt voor de krabber. 1
Arnout Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Welkom, en een open mes is zeker het proberen waard!
Hanskoning Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Welkom op het forum en succes met je zoektocht naar de goede krabber, ó ja de mesjes heten gewoon mesjes, dubbelzijdige mesjes of krabber mesjes dat mag ook natuurlijk
Robgtt99 Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Welkom Sjors, Veel leesplezier. Staat genoeg informatie op dit forum. Bekend uitgangspunt, sjors zonder sjimmie schreef 13 uur geleden: Ik heb mezelf altijd met de welbekende 5mesjes geschoren,en daarvoor met de 3 mesjes. Ik vind het allemaal een erg duur grapje worden en ben op zoek naar wat anders, Als je je kan beperken tot de aanschaf van 1 goed mes/krabber, kom, kwast, preshave, zeep dan klopt dit. Ik ben van mijn excuus “het is uiteindelijk goedkoper” overgestapt naar “het is duurzaam en dus milieubewust” en nu “het is een hobby” En een open mes. Ik denk dat nagenoeg iedereen die dit gebruikt dit nooit meer anders wilt. En denkt had ik dit maar eerder gedaan.
sjors zonder sjimmie Posted January 5, 2018 Author Posted January 5, 2018 Robgtt99 schreef Op 4-1-2018 om 08:31: Ik ben van mijn excuus “het is uiteindelijk goedkoper” overgestapt naar “het is duurzaam en dus milieubewust” en nu “het is een hobby” dit komt me bekend voor,ik ben 2jaar geleden overgestapt van gewoon roken naar elektrisch roken. toen is me dit ook overkomen. gelukkig heb ik nu de juiste dampmaterialen gevonden,die het beste bij me passen. met deze overstap van scheren heb ik er ook wel rekening mee gehouden dat in het in begin waarschijnlijk toch duurder zal zijn....
Loei Posted January 5, 2018 Posted January 5, 2018 sjors zonder sjimmie schreef 9 minuten geleden: met deze overstap van scheren heb ik er ook wel rekening mee gehouden dat in het in begin waarschijnlijk toch duurder zal zijn.... Niet alleen in het begin.
Nienke Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 van harte welkom en hopelijk heeft de zoektocht al wat mooie dingen opgeleverd
Recommended Posts