Jump to content

Recommended Posts

Posted

beste scheerders,

mijn vraag aan jullie is: Waar lopen jullie tegen aan bij het scheren?

denk hierbij bv aan problemen die je tijdens het scheren mee maakt, of hoe iets beter kan, hoe iets sneller kan, hoe iets gemakkelijker zou kunnen, hoe iets anders kan, .....

Posted

En als dat zo is kun je dat prima posten in het onderwerp 'Help' elders op het forum.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Posted
el bandito schreef 18 minuten geleden:

Ik lees Beter, Sneller, en makkelijker; deze kernwoorden doen mij ineens denken aan de man van zes miljoen Steve Austin; better faster stronger.. maar draait het klassieke scheren juist niet om comfort en rust denk ik dan als ik de zaak omkeer.

je neemt me de woorden uit de mond.

Posted

Vroeger, toen mijn kinderen nog dreumesen waren, liep ik er tegenaan dat ik ongeveer elke twintig seconden gestoord werd [emoji14] Ook mijn eigen schuld ... had ik ze maar niet moeten leren dat een dot schuim op hun neus een "clownsneus" was ;)

• I like it 1
  • Haha 2
Posted

Het probleem waar ik tegen aan loop is mijn budget vs mijn wensenlijstje. 

Maar gewoon de tijd uittrekken voor het moment, eens in de zoveel tijd het zen-moment te hebben van het slijpen van de messen, 

dat is gewoon het voordeel van het scheren.   

Bij sneller en makkelijker stap ik weer terug naar de mach5.