kevin vermeiren Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 beste scheerders, mijn vraag aan jullie is: Waar lopen jullie tegen aan bij het scheren? denk hierbij bv aan problemen die je tijdens het scheren mee maakt, of hoe iets beter kan, hoe iets sneller kan, hoe iets gemakkelijker zou kunnen, hoe iets anders kan, .....
Marcel Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Dat maakt meteen nieuwsgierig naar waar jij tegen aan loopt? 1
Hanskoning Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Ik sta altijd stil tijdens scheren en sinds de rugpijn zit ik erbij dus ik loop nergens tegenaan. 1 1
Jan83 Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 En als dat zo is kun je dat prima posten in het onderwerp 'Help' elders op het forum. Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
kevin vermeiren Posted January 3, 2018 Author Posted January 3, 2018 snap ik, maar zelf houd ik wel van wat dingen uitvinden, vandaar........
Jan83 Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Top! Niks mis mee.Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
Jeroen Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Zelf niet, maar wel eens iemand tegen mij aangelopen tijdens het scheren.. 1
efsk Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 el bandito schreef 18 minuten geleden: Ik lees Beter, Sneller, en makkelijker; deze kernwoorden doen mij ineens denken aan de man van zes miljoen Steve Austin; better faster stronger.. maar draait het klassieke scheren juist niet om comfort en rust denk ik dan als ik de zaak omkeer. je neemt me de woorden uit de mond.
Johan Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Vroeger, toen mijn kinderen nog dreumesen waren, liep ik er tegenaan dat ik ongeveer elke twintig seconden gestoord werd [emoji14] Ook mijn eigen schuld ... had ik ze maar niet moeten leren dat een dot schuim op hun neus een "clownsneus" was 1 2
Robgtt99 Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Het probleem waar ik tegen aan loop is mijn budget vs mijn wensenlijstje. Maar gewoon de tijd uittrekken voor het moment, eens in de zoveel tijd het zen-moment te hebben van het slijpen van de messen, dat is gewoon het voordeel van het scheren. Bij sneller en makkelijker stap ik weer terug naar de mach5.
Recommended Posts