Therasan Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 Hallo, Na een lange tijd anoniem rondgekeken te hebben op het forum, toch maar een post. Actief meedoen moet toch leuker zijn lijkt me. Mijn naam is Niels en ik kom uit het pittoreske Rotterdam, een gezellig stadje aan de Maas met wat uitgaansgelegenheden en een paar voetbalclubs. Ik werk als orthopedagoog in de gehandicapten zorg, dit is ook een van de redenen dat ik me niet inschrijf op forums daar ik werk en privé gescheiden wil houden. Verdere ankers in mijn leven zijn mijn vrouw, onze pleegkinderen de honden. Sinds een jaar ben ik begonnen met het DE scheren en dat bevalt me goed. Echt een momentje voor mezelf. Tot nu toe heb ik al wat leuke spulletjes op de kop getikt, maar tips&tricks en aanraders zijn altijd welkom! Gilette Khaki Gilette Slim Ajustable Gilette Fatboy Gilette Milord Merkur Futur PAA CaD & Gondolier (Beide erg lekker) Proraso Groen (Wel okay) Schmiere Abschaum (Kan net zo goed wasverzachter op de gezicht smeren) Tabac Original (Erg fijn, onverwacht) Groet, Niels
ChrisVanMeer Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Kingjack Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 Welkom Niels. Altijd leuk een stadsgenoot op het forum !
Snuff Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 Welkom, blij dat je beslist om actief mee te doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Therasan schreef 10 uur geleden: dit is ook een van de redenen dat ik me niet inschrijf op forums daar ik werk en privé gescheiden wil houden Zal wel aan mij liggen maar die snap ik niet, zie niet echt goed in wat het ene met het andere te maken heeft
onno Posted December 31, 2017 Posted December 31, 2017 Welkom Niels, ooit mijn leven begonnen in Rotterdam maar al 20 jaar mijn rrrr aangepast. Er zullen toch weinig gegadigden in je branche zijn die zich met open mes scheren of lopen te pielen met van tweezijdige mesjes.......
HiFuMi Posted January 1, 2018 Posted January 1, 2018 Welkom Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Nienke Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 van harte welkom op het forum. veel lees en schrijf plezier
Recommended Posts