kevin vermeiren Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 hallo beste scheerders, Graag wil ik mij even voorstellen op dit forum. Mijn naam is Kevin Vermeiren en ben sinds een jaar of 4 mezelf een beetje gaan verdiepen in het nat scheren met het klassieke scheermes. Zelf heb ik mij altijd geschoren met een Gillette Fat boy uit het jaar 1965. Nu heb ik via een collega twee nieuwe mesjes geprobeerd. Één met een slantbar en één met een open kam. Mijn voorkeur gaat naar de open kam. ik kijk er naar uit om de verschillende topics te gaan lezen en ik zal zeker niet aarzelen om een vraag te stellen aan jullie wanneer ik er even niet uit kom. Alvast bedankt daarvoor. vriendelijke groet, Kevin Vermeiren
ChrisVanMeer Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society
Snuff Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 Welkom en hoop dat je actief deelneemt aan het forum, als je vragen hebt laat maar komen.
Marcel Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 Welkom Kevin! Gelijk vraag ik me af welke krabber je nu eigenlijk hebt, want een Fatboy werd in 1965 niet meer gemaakt, wel een Slim Adjustable.
kevin vermeiren Posted December 29, 2017 Author Posted December 29, 2017 @Marcel dan is het een slim adjustable. ook heb ik gisteren een Merkur Vision kunnen kopen. nog wachten tot 3 jan. voor ik hem in huis heb.
mhharsta Posted December 29, 2017 Posted December 29, 2017 Een Merkur Vision is apart scheren Kevin. Ze zijn ondertussen niet zo makkelijk meer te vinden, leuk dat je de hand op een hebt weten te leggen! 1
kevin vermeiren Posted January 2, 2018 Author Posted January 2, 2018 PI56 schreef Op 28-12-2017 om 16:43: Van harte welkom Kevin bedankt allemaal voor de welkomswensen.
Bartmen Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Welkom Kevin Als je van open combo houdt dan zou ik een keer een Fatip proberen . Ze zijn niet duur en en scheren top !
Recommended Posts