ChrisVanMeer Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Ik ben tussen de bedrijven door bezig geweest om eigen plugins te schrijven voor ons forum en heb ook een bestaande plugin zojuist geïnstalleerd. Hieronder een uiteenzetting van wat er nu nieuw is. Sommige dingen zul je misschien al gezien hebben, andere dingen mogelijk nog niet. Ledenkaart Deze is op verzoek toegevoegd. Hierbij kun je makkelijk op de kaart inzien waar iedereen woont, op basis van wat men in heeft gegeven bij het veld Woonplaats in zijn/haar profiel. De ledenkaart vind je hier. Verjaardag vermelding Ben je jarig? Dan wordt je namens ons van harte gefeliciteerd natuurlijk. Bij alle reacties van de jarige jop(pin) zul je onderstaande felicitatie tegenkomen Online gebruikers pagina - automatisch verversen Een pagina die ik - als beheerder in ieder geval - vaak gebruik is de online gebruikers pagina. Hierbij is er nu een optie ingebouwd dat deze automatisch ververst. Ledeninformatie bij de reacties De woonplaats en de datum van registratie zijn nu wat duidelijker weergegeven. De hovercard Wanneer je met je muis over de afbeelding van een lid beweegt zal de hovercard tevoorschijn komen. Hier worden vanaf nu ook de aangepaste profielvelden getoond zoals hieronder weergegeven. Aangepast forumlogo bij bepaalde feestdagen Waarschijnlijk is deze jullie al wel opgevallen, ik heb een aantal verschillende logo's gemaakt voor een aantal feestdagen. In het komende jaar zullen jullie hier een aantal van voorbij zien komen. Voor de kerstdagen zal onderstaande actief zijn. Is het functioneel? Nee. Is het leuk? Ik vind van wel Dit zijn de meeste nieuwe functionaliteiten. Onder de motorkap heb ik ook een groot deel gesleuteld, maar dat is voornamelijk voor het beheer van het forum handig. Heb je vragen en/of opmerkingen, laat het me dan even weten. Groet, Chris 5 2
iwan073 Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Die grote profielfoto kan ik niet veranderen...
ChrisVanMeer Posted December 26, 2017 Author Posted December 26, 2017 iwan073 schreef 25 minuten geleden: Die grote profielfoto kan ik niet veranderen... Wat bedoel je precies? Heb het hier niet over profielfoto’s gehad
iwan073 Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 ChrisVanMeer schreef Op 26-12-2017 om 04:15: Wat bedoel je precies? Heb het hier niet over profielfoto’s gehad Op jouw profiel zie ik in zwart en wit een foto van krabber en kwast. De optie om z’n profielfoto te plaatsen is bij mij niet actief
ChrisVanMeer Posted December 27, 2017 Author Posted December 27, 2017 @iwan073 Dat kan kloppen, de omslagfoto (waar je op doelt) is functionaliteit die bij de gouden donateur-status hoort.
ChrisVanMeer Posted December 28, 2017 Author Posted December 28, 2017 Ter info aan ieder - in het Welkom subforum heb ik een overgezicht gemaakt waar alle privileges in beschreven zijn.
ChrisVanMeer Posted January 12, 2018 Author Posted January 12, 2018 Zojuist heb ik het forum ge-upgrade van 4.2.6 naar 4.2.7. Hieronder zijn een aantal bugs gefixed, waaronder het probleem van de selectievakjes in de Postvak IN mappen (diegenen die er last van hadden weten waar ik het over heb). Dit zou nu opgelost moeten zijn. Er zitten voornamelijk beveiligingsupdates in en ook een update om ons forum compliant te maken met de AVG 1). Doordat er dingen zijn aangepast en nieuw bij zijn gekomen, heb ik ook een hoop aantal vertalingen weer opnieuw door moeten voeren. Zie je nog wat spelfoutjes / onjuiste Nederlandse termen, laat het me even weten in een PB. 1) De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is een verordening (EU 2016/679) die bedoeld is om de gegevensbescherming voor EU-ingezetenen te versterken en te verenigen vanaf 25 mei 2018. 5
JeroenP Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Is er ook een functie om (door jezelf) geschreven berichten aan te passen/wijzigen? Bijvoorbeeld bij schrijfvouten ?
Koes Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 JeroenP schreef 7 minuten geleden: Is er ook een functie om (door jezelf) geschreven berichten aan te passen/wijzigen? Bijvoorbeeld bij schrijfvouten ? dat kan je hoor zie onder aan je eigen post wijzig
JeroenP Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 @Koes dank voor je reactie! Die knop heb ik niet. Wellicht omdat ik nog geen volwaardig lid ben?
Koes Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 @JeroenP das een goede dat weet ik niet. Misschien kan @ChrisVanMeer dit ophelderen?
ChrisVanMeer Posted August 14, 2019 Author Posted August 14, 2019 Je kunt het bericht wijzigen tot een uur na plaatsing. Misschien dat je daar overheen bent gegaan @JeroenP ?
JeroenP Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 @ChrisVanMeer Dank Chris, dat kan het geweest zijn. Zal eens kijken.
JeroenP Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 (edited) @ChrisVanMeer Nee, dat is het niet. Ook bij verse berichten geen knop/optie... @ChrisVanMeer edit: ja nu wel, dank! Edited August 14, 2019 by JeroenP
Recommended Posts