Ator razor Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Truefitt & Hill 1805 scheercrème Da Vinci UOMO 293 22 mm Silvertip Badger Koraat 7/8" full bellied hollow (Lacewood met Beuk) Heerlijke scheercrème! Fijne feestdagen iedereen 1
Mikali Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Japanse Vintage strop CF preshave Heljestrand MK32 Maseto silvertip fan 30mm MdC Vetyver BBS ! geen ASB nodig, de MdC doet alles
Wimmie Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 From me to you all ... P r e t t i g e K e r s t d a g e nMerry Christmas Joyeux Noël Buon Natale Bon Nadal Frohe Weihnachten Nollaig Shona Gleðileg jól pretigio kerstdagen Sretan Božić Mutlu Noeller God julВеселата Коледа Feliĉa Kristnasko Eguberri Vrolike KersfeesGëzuar Krishtlindjet 聖誕快樂 Feliz NavidadSchéi Krëschtdeeg Wesołych ŚwiątNadolig Llawen http:// 1 1
Loei Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Att s1Polsilver Super IridiumVk varken (?)TBS Maca RootHema Shea Butter ASBDe kerst scheerbeurt, uiteraard met de att geleend van Harrie.Wederom 1 gang wtg en daarna meteen atg.Een tikje prik, waar er eergisteren totaal geen prik was, ik weer ook niet hoe vaak ik die mesje heb gebruikt eigenlijk.Wel een beetje aluin gebruikt, niet erg pijnliik. Een vraagteken voor de kwast, want deze is zo zacht dat ik er niet zeker van ben dat het een varkentje is.Wel zeer geschikt om schuim te kloppen van een zachte crème.Met de Hema asb is het geheel weer goed verzorgd en uiteraard superglad!De att is een slant die bijna scheert als een rechte krabber, erg prettig!Morgen maar eens op het schedel proberen denk ik.DFS!Verstuurd vanaf mijn STF-L09 met Tapatalk 1
ChrisA Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Voor de Kerst de prachtige Breidohr 8/8". Fijn zo'n groot mes. TOBS Cedarwood En in 2 gangen helemaal glad. Een heel prettige Kerst en een gezond 2018 1
ChrisA Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Wimmie schreef 39 minuten geleden: From me to you all ... P r e t t i g e K e r s t d a g e nMerry Christmas Joyeux Noël Buon Natale Bon Nadal Frohe Weihnachten Nollaig Shona Gleðileg jól pretigio kerstdagen Sretan Božić Mutlu Noeller God julВеселата Коледа Feliĉa Kristnasko Eguberri Vrolike KersfeesGëzuar Krishtlindjet 聖誕快樂 Feliz NavidadSchéi Krëschtdeeg Wesołych ŚwiątNadolig Llawen http:// Die Kerstman is er helemaal klaar voor.
Jan Zoethout Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 SvdD 20171225. Cadman / finest. Jabones by Luna "Azahar". iKon B1 DeLuxe / OSS greep. Asco Super Stainless (rood/blauwe wikkel) (7). Hugo Boss Bottled EdT. Een heel fijne Kerst toegewenst ! 1
Hanskoning Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Natuurlijk de Pino Silvestre op deze dag. 1
TonW Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Semogue 1305 Ralf Aust 6/8 TOBS Sandelwood Aluin Kruidvat ASB Hele plezierige scheerbeurt vanmorgen met een goed glad resultaat. Ik wens jullie allen een fijne kerst. ??
Arnout Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Kerstzeepje, een ERN crown&sword 6/8, lekkere scheerbeurt, nadien wich hazel sandalwood,... prettig kerstfeest 1
Tjebbe Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Fijne dagen!Druivenpitolie,RazoRock 400,Stirling Tea Tree,Rockwell 6C Gunmetal @5,Voskhod (3),Dickinson's Witch Hazel,Kruidvat Tea Tree Dag- en Nachtcrème.
Lampuhkap Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Zo, ik zal mezelf ook weer eens even melden voor een SOTD! Ik heb eindelijk mijn Secret Santa pakket van The Shave Market mogen open maken en me daar ook vandaag meteen mee geschoren Ruikt HEERLIJK! En scheert bovendien net zo! Ik kom zo kerst wel door Fijne dagen allemaal! 2
DannyVG Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Mikali schreef 2 uur geleden: BBS ! geen ASB nodig, de MdC doet alles Is top he 1
DannyVG Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 iwasaki scrupleworks Swedisch Bridal/brushed cotton maseto 24 mm silvertip barberhandle mdc fourgère baume.be
ChrisVanMeer Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Scheerbeurt van de dag - Maandag 25 december 2017 Open mes: Koraat - 6/8 Full Hollow Ivory Snake Yuma Kwast: Black Ship Grooming Co. - 28mm Whaler (Das - Zilverspits) Scheerkom: Saponificio Varesino - Shaving Grail Bowl Scheerzeep: Black Ship Grooming Co. - We Three Kings After-Shave: Black Ship Grooming Co. - Captain's Reserve 2
peto Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Gillette Rocket HD500Polsilver Super Iridium (3)Yaqi syntheet 26mmArko zeepPinaud Clubman SRFijne kerst toegewenst.!!
iwan073 Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Yaqi Black Marble 24mm Synthetic Taylor of Old Bond Street - Sandalwood Shaving Cream Mühle R106 Rapira Super Stainless Geo F. Trumper - Sandalwood Skin Food
Harkos Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Maseto Silvertip Badger Shaving Brush - Memphis, The Vulvix English Rose, Ikon 103 Short Comb, Bolzano Superinox 2e x,Rose of Bulgaria AS, Regina Floris Rose Oil of Bulgaria ASG. Kwast en zeep: Maseto Silvertip Badger Shaving Brush - Memphis en The Vulvix English Rose: Daar ik vannacht niet thuis was en lang uitsliep, eerst na de middag kwast en zeep ter hand genomen. Zo wat maakt die Maseto een mooi schuim van de Vulvix. Dat scheert en doet goed, terwijl het ook nog eens lekker ruikt. Mesje en krabber: De Bolzano Superinox voor de 2e x gebruikt. De Bolzano deed het vandaag prettiger dan de 1e x. Omdat ik gisteren het gevoel had, dat ik de combi niet geheel in de grep had, nogmaals dezelfde opzet. De Ikon 103 met de Bolzano voelt nu vertrouwder, maar nog niet echt van ja goed zeg. Ligt dit nu aan het mesje of de krabber? Niet echt slecht, maar ook nog niet zo van dat is het. Morgen het mesje maar in de Gillette New proberen, die aan de wieg stond van de 103. Uiteindelijk wel glad na 3 rondjes. Resultaat: BBS. Tot slot: Mooi Roosjes AS en ASB er op. Klaar voor een kersthapje bij het lokale etablissement in Boekelo. Inmiddels weer terug en nu uitbuiken voor de volgende happening morgen. 1
Wolf Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Speciale kerst scheerbeurt. W&B The Celebrated FBU Tobs Sandalwood Simpson Chubby 2 syntheet Salvador Dali AS 1
Hanskoning Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Hans heb je hiermee het vlees aangesneden?? Wat een beest van een mes 2
Wolf Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Ik ben vegetariër overigens, maar het is inderdaad een flink en zwaar beest. Hier in mijn hand ter vergelijking . En ik heb grotere handen dan Donald Trump. 1
Harkos Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Rod Neep Silvertip extra dense, Wars, Gillette New, Bolzano Superinox 3e x, Green Freeze (Osage/Mennen/Menthol), Mennen Beaume Apaisant ASB. Kwast en zeep: Rod Neep Silvertip extra dense en Wars: Mijn duurste kwast combineren met mijn goedkoopste zeep levert een rijk schuim met een aardige houterige geur. Die Poolse Wars is een goede crème, die zeker het niveau Palmolive etc. ontstijgt. Scheer me er graag mee. Met de Neep krijg ik er een mooi dicht stevig en toch vochtig schuim van. Mesje en krabber: De Bolzano Superinox voor de 3e x gebruikt. Het mesje is nog goed bruikbaar, maar of dat nog lang zo blijft? In de Gillette New is het voor mijn gevoel net iets beter dan in de Ikon 103. Denk dat de 103 die ik te leen heb net iets minder afgeronde tandjes heeft en hierdoor wat harder voelt. Ben er dus nog niet uit of het mesje nu daadwerkelijk beter is in de New, of dat de combi gewoon zachter voelt. Resultaat: BBS. Tot slot: De Green Freeze gaat goed met de Wars. Beetje opfrissen kan ik wel gebruiken, dus ruim opgespoten. Bijpassende Mennen Asb er op en klaar voor een nieuwe dag. Beetje prutsen in de keuken, slow cooker en oven, bezoek van kinderen uit België, varkenswangetjes in Belgisch bier, voor je er op verdacht bent is je leven weer een dag korter. Fijne dag allemaal.
ChrisVanMeer Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Wolf schreef 8 uur geleden: Simpson Chubby 2 syntheet Hoe erg ben je te spreken over de Chubby 2 syntheet, Hans? Ik heb een Chubby 2 in best badger, maar hoor wisselende verhalen over de syntheet.
Wolf Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 ChrisVanMeer schreef 3 minuten geleden: Hoe erg ben je te spreken over de Chubby 2 syntheet, Hans? Ik heb een Chubby 2 in best badger, maar hoor wisselende verhalen over de syntheet. In het begin vond ik het niks. Te stug, niet "spreiden" op mijn gezicht. Voor zover mij bekend hebben syntheten normaal geen inwerkingsperiode nodig. Nu vind ik hem echt perfect en zou geen andere willen. Of dat aan mij ligt dat ik er beter mee om kan gaan of dat hij met de tijd handelbaarder en minder stug geworden is durf ik niet te zeggen maar als deze op is koop ik dezelfde weer. 1
efsk Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Een lichte jaloezie maakt zich van mij meester bij het zien van je W&B Wolf.
Recommended Posts