DannyVG Posted December 18, 2017 Posted December 18, 2017 De zaak is heel eenvoudig : mijn oudste zoon is zich beginnen met een krabber. Hiervoor heeft hij mijn Wolfman Guerilla te leen. Nou ja te leen : ik vrees dat ik die nooit meer terug zie en daardoor heb ik al een tweede aangekocht. Nu zoek ik nog een dergelijke krabber voor hem, maar niet zo duur : ik dacht aan de slant 37C van Merkur. Alleen ken ik deze niet en heb ik deze nooit gehad. Vergelijken met een Att S1, Wolman WR1, Timeless enz kan niet gezien deze Merkur een slant is. Toch had ik graag een vergelijking gehad qua scheer comfort en diepte van uitscheren of misschien een andere krabber die het min of meer dezelfde eigenschappen heeft als de Wolfman Guerilla. Kan er mij hier iemand mee helpen ? Opgelet ik zoek wel geen dure krabbers.
Kingjack Posted December 18, 2017 Posted December 18, 2017 De krabbers die ik eenieder kan aanbevelen in het wat betaalbare segment zijn de Merkur 37C en de kromme Lutz. Beide effectief en comfortabel. De Merkur als je van iets zwaarder houdt, de Lutz als het wat lichter mag.
efsk Posted December 18, 2017 Posted December 18, 2017 Je noemt de ATT S1: at is ook een slant. De Guerilla ken ik niet uit eigen ervaring. Als je zelf echter al aankomt met de 37c: dat is een uiterst goede krabber. Maar als je daar aan denkt, dan is de PAA Alpha Ecliptic misschien nog wel een mooiere keuze. Voor wat betreft comfort en resultaat scoort deze krabber bij mij in de top drie van alles wat ik gebruikt heb, en dat is niet weinig, zij het afwijkend van de meesten van jullie.
Hanskoning Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 Of de Maggard slant, ook een zeer effectief en milde scheerder en samen met het greepje voor een klein prijsje te verkrijgen.
Loei Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 Een Giessen & Forsthoff (Timor) scheert ook heerlijk. Erg vergelijk/hetzelfde als de Merkur 38C aldus Harrie, dit moet ik zelf nog testen.
Snuff Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 DannyVG schreef 14 uur geleden: Kan er mij hier iemand mee helpen ? Opgelet ik zoek wel geen dure krabbers. Dom geweest met hem een Wolfman te geven als eerste krabber! Je geeft toch ook geen mercedes luxe limousine als eerste auto om daarna met een dafje aan te komen zetten? Wat die tweede zin betreft ..... toch een beetje Hollands bloed in de aderen? Ik denk dat er al een aantal nuttige tips zijn gegeven qua krabbers, succes!
kevin vermeiren Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 mijn eerste scheermes was een gilette slim adjustable van 1967. werkte perfect voor mij. vooral omdat ik hem kon verstellen qua agressiviteit.
Recommended Posts