Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Gaat lekker dat quoten :-).......... Ron vindt het handvat maar niks

Daar sluit ik me dan maar bij aan Ron !

Edited by mhharsta
Posted

Ik kreeg een mailtje van ze, maar heb me gelukkig in kunnen houden...
Ik vind de kop er best goed uitzien, de greep is dan weer behoorlijk jammer.

Posted

Dat is een aardig bedrag zeg € 210 voor een complete set, handvat vind ik ook niet mooi maar natuurlijk wel onderscheidend t.o.v. wat de concurenten aanbieden

Posted

Nou ben ik nauwelijks te porren voor moderne krabbers, maar in deze prijscategorie maken ze het me wel heel gemakkelijk. :5a24cf259bf1f_EmojiSmiley-12:

• Haha 1
Posted

En de volgende configuraties:

1. Closed razor head with a blade gap of 0,63mm and giving you a mild shaving;
2. Open razor head with a blade gap of 0,73mm and giving you a medium aggressiveness shave;

• 2 months later...
Posted

Gelukkig geen lid van ShaveNook... ik had besloten er geen te willen, maar zo een aanbieding doet me weer twijfelen, dus maar goed dat ik niet daar kan reageren :-)

Posted
Tjebbe schreef 10 uur geleden:

Gelukkig geen lid van ShaveNook... ik had besloten er geen te willen, maar zo een aanbieding doet me weer twijfelen, dus maar goed dat ik niet daar kan reageren :-)

er staat er nu eentje hier in de markt te koop, daar kan je wel reageren B|

• I like it 1
Posted

Deze stijgt in mijn ranking, echt top. Wel heeft ie me deze morgen in een moment van onvoorzichtigheid heel voorzichtig mij een bloedpuntje bezorgd.

• I like it 1
Posted
DannyVG schreef 1 uur terug:

Deze stijgt in mijn ranking, echt top. Wel heeft ie me deze morgen in een moment van onvoorzichtigheid heel voorzichtig mij een bloedpuntje bezorgd.

Ik ben eens benieuwd, ik krijg deze week uit Portugal mijn Tatara cc :D

• I like it 1
  • 1 year later...
Posted

De nieuwe Tatara zit er aan te komen, vind deze nog lelijker, nu ja is alleen mijn mening natuurlijk, de huidige versie vond ik qua scheren ook niet echt super.

R.thumb.jpg.503c84b8ae2a13dbd0c5e0869e78f3e8.jpg

Posted

Ik had de mail ook enige tijd geleden gekregen en dit handvat kon mij ook niet bekoren en het scheren is inderdaad niet altijd even fijn. Op mijn huid kan deze matte krabber niet goed glijden.

Posted

Hij glijdt wat minder inderdaad, maar het scheerresultaat bevalt me prima, van de gesloten kam dan.
De vormgeving is eigenzinnig, maar hoe dan ook zorgvuldig en gedetailleerd.

• I like it 1
Posted

Over voorkeuren valt niet te discuteren, er zijn heel wat fans van de Tatara en dat is mooi

• 10 months later...
Posted

geërgerd door de manier waarop ze de dingen doen in de Tatara online shop in Portugal ?

Een vriend wilde een Tatara nodashi (ik kon een Masemunu voor hem scoren, maar hij wilde ook de andere), vond er geen te koop, dus met zijn akkoord bestelde ik er een online. Zoals altijd beginnen ze na het bestellen te komen op BST's ?

Hoe dan ook, besteld en zie dat als je bestelt in de komende 15 minuten de verzending gratis is met een couponcode. Ik ben geen Nederlander, maar ik vind het niet erg om gratis spullen te krijgen ?

Maar als ik betaal rekenen ze toch verzendkosten :( Ah nou ja ....

Maar dan 10 minuten later krijg ik een e-mail dat ze merken dat ik wat spullen in mijn mandje heb en ze boden me een gratis stand aan als ik een krabber kocht. ?

Ik heb ze hierover gecontacteerd met screenshots en hun antwoord, pech had je contact met ons moeten opnemen voordat dat gebeurde ?

Hoe kan ik dat als ze de email sturen nadat ik betaald heb? Verwachtte dat ze dit zouden rechtzetten door de stand gratis te geven of in ieder geval gratis verzending te geven, maar niets.... ?

Dus mocht je ooit iets kopen van hun site, een krabber in je mandje stoppen en wachten tot ze een gratis stand aanbieden en dan hopen dat de coupon voor de stand werkt, de coupon voor de gratis verzending werkt niet.

Posted

Vreemd. Ik heb twee weken geleden bij ze besteld en kreeg op het moment dat ik de bestelling in het mandje deed de mededeling dat verzendkosten gratis waren. Afgerekend en geen probleem, dus zonder verzendkosten. Zal wel een rare software fout zijn die je parten speelde. Wel jammer voor je.