Wietse Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Hallo allemaal, Ik ben mij al een aantal jaren aan het scheren met een DE-mes, ongeveer een jaar of 4 nu. Eerst heel voorzichtig begonnen met de eerste scheerbeurt , maar gelijk al verkocht aan de Prorasso zeep (groen) Tegenwoordig staat de kast vol met zepen, de een nog heerlijker dan de ander ja ja ik ben er achter gekomen dat ook dit een hobby kan zijn? Op dit forum al heel veel ‘ tips & tricks’ geleerd over het scheren en alles wat erbij komt kijken. Door de laatste nieuwsbrief ben ik lid van dit forum geworden zoals jullie al gezien hebben. Iedereen bedankt voor de welkomst woorden die al geplaatst zijn. Groeten, Wietse
ChrisVanMeer Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Welkom Wietse, je maakt in ieder geval al een goede binnenkomer om gelijk een donatieactie van BdF te steunen
Snuff Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Welkom, hoop dat je actief deelneemt aan het forum.
pern Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Welkom WietseVerstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Hanskoning Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 De kast vol met zepen dat klinkt heerlijk welke staan in de kast?? En natuurlijk een hartelijk welkom.
Wietse Posted December 10, 2017 Author Posted December 10, 2017 Hanskoning schreef 45 minuten geleden: De kast vol met zepen dat klinkt heerlijk welke staan in de kast?? En natuurlijk een hartelijk welkom. Dank je Hans. Nou dat zijn de volgende zepen: Proraso Rood Proraso Groen Proraso Crema pre Barba ( geen zeep maar wel een heerlijke voorbereiding op het scheren) Ekstro Legno di Sandolo Ekstro Pirata Taylor of old Bondstreet Sandalwood schaving Cream TFS Crazy Sandalwood BDF Distinto Ik moet in de badkamer kast ook nog ruimte overlaten voor de rest in ons gezin?
Hanskoning Posted December 11, 2017 Posted December 11, 2017 Wietse schreef 16 uur geleden: Dank je Hans. Nou dat zijn de volgende zepen: Proraso Rood Proraso Groen Proraso Crema pre Barba ( geen zeep maar wel een heerlijke voorbereiding op het scheren) Ekstro Legno di Sandolo Ekstro Pirata Taylor of old Bondstreet Sandalwood schaving Cream TFS Crazy Sandalwood BDF Distinto Dat is zeker een mooie lijst met zepen en laat me raden de Sandelhout geur bevalt je wel
Wietse Posted December 11, 2017 Author Posted December 11, 2017 Ja dat is echt wel een favoriete geur, HEERLIJK?
Kazuya17 Posted December 11, 2017 Posted December 11, 2017 Welkom Wietse, met die proraso groene zeep ben ik het helemaal met je eens.
Arnout Posted December 12, 2017 Posted December 12, 2017 Welkom en veel plezier hier! Een waarschuwing, regelmatig dit forum bezoeken kan wel een dure grap worden, de kans dat je gezinsleden binnenkort klagen over de scheerkast is niet onbestaande!
Snuff Posted December 12, 2017 Posted December 12, 2017 Waar is de tijd dat de man het voor het zeggen had in het gezin
Recommended Posts