Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben mij al een aantal jaren aan het scheren met een DE-mes, ongeveer een jaar of 4 nu.

Eerst heel voorzichtig begonnen met de eerste scheerbeurt , maar gelijk al verkocht aan de Prorasso zeep (groen)

Tegenwoordig staat de kast vol met zepen, de een nog heerlijker dan de ander ja ja ik ben er achter gekomen dat ook dit een hobby kan zijn?

Op dit forum al heel veel ‘ tips & tricks’ geleerd over het scheren en alles wat erbij komt kijken.

Door de laatste nieuwsbrief ben ik lid van dit forum geworden zoals jullie al gezien hebben.

Iedereen bedankt voor de welkomst woorden die al geplaatst zijn.

Groeten,

Wietse

Posted
Hanskoning schreef 45 minuten geleden:

De kast vol met zepen dat klinkt heerlijk welke staan in de kast?? En natuurlijk een hartelijk welkom.

Dank je Hans.

Nou dat zijn de volgende zepen:

Proraso Rood

Proraso Groen

Proraso Crema pre Barba ( geen zeep maar wel een heerlijke voorbereiding op het scheren)

Ekstro Legno di Sandolo

Ekstro Pirata

Taylor of old Bondstreet Sandalwood schaving Cream

TFS Crazy Sandalwood

BDF Distinto

Ik moet in de badkamer kast ook nog ruimte overlaten voor de rest in ons gezin?

Posted
Wietse schreef 16 uur geleden:

Dank je Hans.

Nou dat zijn de volgende zepen:

Proraso Rood

Proraso Groen

Proraso Crema pre Barba ( geen zeep maar wel een heerlijke voorbereiding op het scheren)

Ekstro Legno di Sandolo

Ekstro Pirata

Taylor of old Bondstreet Sandalwood schaving Cream

TFS Crazy Sandalwood

BDF Distinto

Dat is zeker een mooie lijst met zepen en laat me raden de Sandelhout geur bevalt je wel:D

Posted

Welkom en veel plezier hier!

Een waarschuwing, regelmatig dit forum bezoeken kan wel een dure grap worden, de kans dat je gezinsleden binnenkort klagen over de scheerkast is niet onbestaande!