Ga naar inhoud
fireshrimp

Goede (scheer) voornemens 2018

Aanbevolen reacties

Een scheerfeuilleton beginnen met mijn doosje van 10 messen met beschrijving en vergelijking van de messen. O ja  ik heb pas negen bruikbare messen......

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

zachter proberen te scheren met de open messen en ze langer zacht en scherp zien te houden

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben zinnens mijn zepen te beperken tot 50. Dit is zowat het aantal welke ik nu bezit dus is deze belofte wel echt realistisch.  Voor kerstmis nieuwjaar verjaardag enz moeten er wel nog wat asl’s balms borstels(4) en strops worden aangeschaft. Messen : Hm dit wordt kopen en verkopen en is afhankelijk van het aanbod.

aangepast door DannyVG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk dat alle slechte voornemens (minder kopen, voorraad opmaken, minder uitgeven, niets meer uitgeven) al bij voorbaat door niemand geloofd worden en dat zelfs degene die het schrijft er ook niet in gelooft.

Keep up the good work boys!

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Enfin. Tot nu heb ik alleen commentaar geleverd in dit draadje, en nog geen voornemens geuit.

Er staan op mijn lijst een scheve en twee kromme krabbers die ik node mis. Er zijn er meer, maar daar ben ik mee bezig. De drie die ik bedoel wens ik te bekomen komend jaar, voor de wetenschap, maar voornamelijk de heb :)

Bovendien! Ik ga nog eenmaal, en ik heb eerder dit jaar gezegd nooit weer, de Polsilver Super Iridium proberen in een model krabber wat ik ken.

En ik wil een Declaration kwast, en ook een M&F Blonde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Barbiere di Figaro schreef 8 uur geleden:

Leuk dat alle slechte voornemens (minder kopen, voorraad opmaken, minder uitgeven, niets meer uitgeven) al bij voorbaat door niemand geloofd worden en dat zelfs degene die het schrijft er ook niet in gelooft.

Keep up the good work boys!

xDxD kijk die Eric is het voorbeeld van een middenstander die zijn klantenbestand heel goed in kaart heeft gebracht en zich daarmee helemaal niet door de voornemens van slag laat brengen, sterker hij is voornemens om zijn voorraad voor 2018 nog iets uit te breidenxD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef Op 10/12/2017 om 13:23:

Ik ga volgend jaar niets meer qua scheergerei kopen.

Denk dat ik op 1 januari maar een wolfman in de markt gooi :P

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet foefelen, gewoon keihard aan je laten voorbij gaan ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het aanschaffen van:
Een 7/8 le Grelot, een krabbert waar GEM mesjes in kunnen plus een paar mooie scheve/kromme gevalletjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om mijn verzameling terug te brengen tot ongeveer 50 open messen

Dit voornemen heb ik al een aantal jaar en tot nu toe is het mij niet gelukt om op enig moment onder de zestig te komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 2 uur geleden:

Denk dat ik op 1 januari maar een wolfman in de markt gooi :P

Met een open bekkie misschien, dan kan ik ook vast wat voornemens maken, alhoewel 

Tony schreef 3 minuten geleden:

Om mijn verzameling terug te brengen tot ongeveer 50 open messen
Dit voornemen heb ik al een aantal jaar en tot nu toe is het mijn niet gelukt om op enig moment onder de zestig te komen.

misschien wat roet in het eten zal gooien. 

Ik zelf heb steeds al het voornemen om de verzameling beperkt te houden maar ondanks dat ik me redelijk in houd, zie toch steeds weer uitzonderlijk mooie dingen. Ook kan ik dan weer niet kiezen wat ik in ruil voor de nieuwe aankoop vervolgens weg zal doen met gevolg dat het dan toch steeds groeit. 

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Wolf Wegdoen is zinloos! Indien honger, ziekte etc. je er niet toe noopt wordt je er zeker niet gelukkiger van:$

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En aangezien Harkos bekend staat als een wijs man zal ik me daar maar aan houden :D

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben vanmiddag aangenomen en heb dus gelukkig weer werk.

Mijn goede voornemen is om bij mijn eerst volgende salaris Jan te betalen voor de twee prachtige kwasten die hij en Teun geleverd hebben.

En dan toch maar één of twee... of drie Almond scheercrèmepjes te kopen :)

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je @kalerolf!

Ik ga gewoon weer verder in de beveiliging.

Maar geen winkels meer voor mij!

Lekker objecten en rond crossen in een autootje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi bericht Iwan gefeleciteerd, alleen kan je met het eerst verdiende geld niet iets beters kopenxDxD

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi toch.. nogmaals succes met de nieuwe Job.. betere kerst is er dit jaar niet denk ik zo.;)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Succes met je nieuwe baan Iwan. Gefeliciteerd.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.