Jump to content

Recommended Posts

Posted

We gaan hard richting de jaarwisseling. Hier horen voor velen goede voornemens bij. 

Welke voornemens ga jij maken op scheergebied het komend jaar?

Ik zit nu op 16 zepen (volgende week op 17) en vind dit wel even voldoende.  Eerst maar eens minimaal een kwart opmaken voordat er weer iets nieuws komt.

Posted (edited)

Aanhakend op een ander onderwerp: ik wil nou eindelijk wel eens mezelf ertoe zetten mijn mobieltje mee te nemen naar de badkamer om de SvdD's te voorzien van plaatjes. Maar ik beloof niks hoor ;-)

ChrisVanMeer schreef 1 minuut geleden:

Ik ga volgend jaar niets meer qua scheergerei kopen.

Hier ga ik even een mentale notitie van maken ;-) Ben benieuwd.

Edited by Moods
  • I like it 1
Posted
ChrisVanMeer schreef 1 minuut geleden:

Ik ga volgend jaar niets meer qua scheergerei kopen.

Ik geloof met overtuiging dat mijn voornemen zal vervult worden, dat van jouw 1000% zeker niet 9_9

Posted
Snuff schreef Zojuist:

Ik geloof met overtuiging dat mijn voornemen zal vervult worden, dat van jouw 1000% zeker niet 9_9

Haha, ik kon het zelfs toen ik het intypte niet met een serieus gezicht bekijken.
Kwam het wel gemeend over? :5a24cf2daf122_EmojiSmiley-23:

Posted

Het enige wat ik in 2018 ga aanschaffen, is nieuwe Lea zeep en aftershave. :)

Posted

Voornemens om te gaan sparen voor een mooi (nieuw?) open mes. Voor de rest alles lekker bij blijven houden, komende week komt mijn terugblik op afgelopen scheerjaar en aan de hand daarvan bepaal ik of er nog nieuwe voornemens bij komen.

Posted

Eigenlijk maak ik liever geen goede voornemens want dan kan ik ze ook niet verbreken9_9

Wel het idee om ook de zeepvoorraad af te bouwen door eens enkele zepen op te maken en minder in te kopen.

Daarnaast wel voornemens om -natuurlijk als hij op de markt komt en de eerste bevindingen positief zijn-  de gelden vrij te maken voor de Blackbird slant.

En als de rug weer redelijk hersteld is toch weer de Feather DX oppakken en anders naar de markt brengen.

En daarnaast -maar dat is meer een wens-  met iedereen hier weer een uitstekend en gezellig jaar met vele mooie posts en humor op dit mooie forum met elkaar delen.:)

Posted
Hanskoning schreef 4 minuten geleden:

Wel het idee om ook de zeepvoorraad af te bouwen door minder in te kopen.

Bwahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Bwahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

• Haha 1
Posted (edited)

Proef ik bij mijn vriend Richard enige scepsis:5a24cf285cd99_EmojiSmiley-15: Jammerpuntje want je verwacht juist dat vrienden je steunen in je voornemensxD

Als dit de teneur voor 2018 wordt dan is mijn wens voor een gezellig forum jaar al bij voorbaat een gotspéB|

Eeeeh Rolf ik ben het even kwijt welk bod??? Of was het een gezamenlijk bezoekje aan Paul en vooraf een goede bak koffie ten huize Koning??

Edited by Hanskoning
Posted

Was nog aan het tikken en opeens bedacht ik me het bakkie koffie alhier en een gezamenlijk bezoekje aan Paul wat nog in de planning stond maar je had al gereageerd.

Moet in jouw kerstverlof toch wel te realiseren zijn:)

Posted
kalerolf schreef 9 minuten geleden:

Voor 2018 is mijn ultieme doel om niet in tranen uit te barsten als ik mijn 1e kleinkind mag vast houden.
(Ja weet het ben een jankert maar verder gaat alles goed.)

Mocht je je niet aan dit voornemen kunnen houden zal je in mijn achting niet dalen Rolf.

• Thanks! 1
Posted
Hanskoning schreef 28 minuten geleden:

Proef ik bij mijn vriend Richard enige scepsis:5a24cf285cd99_EmojiSmiley-15: Jammerpuntje want je verwacht juist dat vrienden je steunen in je voornemensxD

Realiteitszin eerder. Jij en geen zepen kopen is hetzelfde als ik en geen scheven kopen. Zolang er zijn die je niet kent blijf je aanschaffen Hans.

Waarover: OSP blijkt weer bezig. Is dat wat?

Posted (edited)

OSP zepen tja wat zal ik zeggen als eerste het positieve ik vind het kwalitatief een uitstekende zeep daar is niets mis mee.

Het volgende punt vraagt eerst enige uitleg: zoals iedereen mee heeft gekregen heb ik met Snuffie ooit -en af en toe nog steeds- ludiek de Jabonman zepen besproken. Deze satire beviel ons zo goed en het zorgde voor wat reuring op een toen vrij stil forum en hopelijk tot een milde glimlach bij de lezers. Dit kwam voort uit 6  samples die ik had ontvangen en niet veel later hier thuis een zaterdag gezellig doorgebracht met vier forumleden en men was unaniem in de beoordeling van de diverse geuren dat ze -laten we het voorzichtig zeggen- niet echt gewaardeerd werden. Dit naast het feit dat bij twee samples  de zeep na het opschuimen als een kaartenhuis in elkaar stortte. En natuurlijk als voorbeeld Meissner van hun eerste versie ook zepen gehad en die waren ook niet op te schuimen maar de huidige versie is top.

Zo ook laatst een hernieuwde kennismaking met de Jabonman Gea waarvan ik een ruime sample van Jaco mocht ontvangen en ook nu een mooie kom schuim helemaal top. Blijft echter over de geur en bij overhandiging gaf Jaco aan dat die hem niet beviel heel ééndiomensiaal en daarin kan ik hem absoluut geen ongelijk geven:o oeps daar gaan we weer maar het is subjectief maar de geur vind ik echt minder.

Ziezo nu maar hopen dat iedereen bovenstaande leest kan ik hierna weer serieus genomen worden als ik mijn genuanceerde mening over zepen geeft.

Dat brengt me terug op de OSP en ik heb ooit eens geschreven dat de producent een compleet andere geurbeleving heeft als ik. Diverse geuren mogen bezitten en alleen de TeaTree & Menthol is hier in huis achtergebleven want die kan ik wel waarderen. De overige zepen zijn bij diverse leden terecht gekomen en ook enkele leden gezien die de zeep aangeschaft of gewonnen hadden en tot nu toe bijna heeft iedereen dezelfde opmerking gemaakt dat de geuren erg "muffig" ruiken.

Edited by Hanskoning
Posted

Die Paul doet het goed. ;)

Posted

Een scheerfeuilleton beginnen met mijn doosje van 10 messen met beschrijving en vergelijking van de messen. O ja  ik heb pas negen bruikbare messen......

• Haha 1
Posted (edited)

Ik ben zinnens mijn zepen te beperken tot 50. Dit is zowat het aantal welke ik nu bezit dus is deze belofte wel echt realistisch.  Voor kerstmis nieuwjaar verjaardag enz moeten er wel nog wat asl’s balms borstels(4) en strops worden aangeschaft. Messen : Hm dit wordt kopen en verkopen en is afhankelijk van het aanbod.

Edited by DannyVG
Posted

Leuk dat alle slechte voornemens (minder kopen, voorraad opmaken, minder uitgeven, niets meer uitgeven) al bij voorbaat door niemand geloofd worden en dat zelfs degene die het schrijft er ook niet in gelooft.

Keep up the good work boys!

• Haha 3