Jump to content

Recommended Posts

Posted

Waarschijnlijk meer een Tapatalk-probleem, maar toch...

Als ik in Tapatalk lees en dan naar de site-versie wil, omdat er een poll aan het onderwerp hangt bijvoorbeeld, kun je vanuit Tapatalk op het knopje 'Geef weer in browser' klikken, die handeling bracht je altijd keurig naar die plek in het onderwerp, daar waar je aan het lezen was.

Nu krijg ik dan een melding dat het onderwerp niet bestaat...

Posted

Als ik met de muis op mijn avatar sta dan zie ik in het hooverboard "Waarschuwingspunten 0" 

Bij niemand anders zie ik dat, enig idee wat het is??

Verder heel fijne Kerst en gezond 2018.

Posted

Als een beheerder / moderator iemand een waarschuwing geeft wordt dat zichtbaar voor het betreffende lid en zal hij/zij dit ook moeten bevestigen.

Beheerders / moderatoren zien dit van iedereen. Leden zien dit alleen van zichzelf. Dit zul je ook terugvinden in je eigen profiel. Is een standaardinstelling van het forum.

Er zijn genoeg fora die niet zo’n beschaafde samenstelling van bemensing hebben als hier. Hier zal het tellertje niet zo snel boven de 0 uitkomen ;) 

Is dus “normaal” dat dit er staat :) 

• I like it 1
Posted

Hoi Chris. Ik gebruik vrijwel uitsluitend de mobiele site en het lijkt dat de onderschrift (signature), als dat het juiste woord is,  van de gebruikers niet zichtbaar zijn. Als ik desktop pagina aanvraag zie ik ze wel maar dat is weer minder gebruiksvriendelijk op de mobiel. Is maar een vraagje. 

Posted

ChrisVanMeer schreef 35 minuten geleden:

@Wolf klopt, die functionaliteit zit zat er niet in.
Ik heb zojuist even een plugin geschreven waardoor het volgens mij nu in de mobiele weergave wel wordt weergegeven.
Kun je dit bevestigen?

Wow, dat is snel, en het werkt. Dank je. 

Posted

Chris, je maakte de mogelijkheid om een tabel in de editor te bewerken.

Mooi, maar dat lost het probleem van tabellen plakken niet op vanuit excel.

Plakken vanuit word gaat wel, dus is een oplossing als tussenstap, maar niet elegant.

Die plugin moet echt op cel niveau worden gekopieerd, monnikenwerk dus.

Even ter info. Heeft voor mij geen hoge prioriteit, maar misschien puntje voor rustiger tijden?

Posted
Harkos schreef 31 minuten geleden:

Chris, je maakte de mogelijkheid om een tabel in de editor te bewerken.

Mooi, maar dat lost het probleem van tabellen plakken niet op vanuit excel.

Plakken vanuit word gaat wel, dus is een oplossing als tussenstap, maar niet elegant.

Die plugin moet echt op cel niveau worden gekopieerd, monnikenwerk dus.

Even ter info. Heeft voor mij geen hoge prioriteit, maar misschien puntje voor rustiger tijden?

Harrie, hier kan ik zelf weinig in betekenen. Hierbij ben ik afhankelijk van de makers van CKEditor.
Dat is de bewerker waar IPS voor gekozen heeft in deze forum software.

Ik heb daar een balletje opgegooid, maar tot op heden nog geen reactie.

Het enige wat ik kan doen is dit in de gaten houden, maar heb ik zelf helaas geen invloed op.

Posted

@ChrisVanMeer Is prima, voorlopig duurt het weer een jaar, voor ik weer met tabelletjes ga stoeien.

Heb absoluut geen haast, wilde het alleen nog even onder je aandacht brengen.

Die reactie komt vanzelf een keer.

Bedankt.

• I like it 1
  • 2 weeks later...
Posted

@ChrisVanMeer Plakken vanuit Excel heb ik voorlopig opgelost.

Met ctrl shft V plakt de editor platte tekst uit Excel.

Met Shft V plakt hij een plaatje met opmaak van e gegevens.

Een bewerkbare tabel plakken is me nog niet gelukt.

• I like it 1
Posted

Helaas, de hosting provider is daarin de boosdoener.

We zitten nu lekker goedkoop, maar daarbij zullen we dit soort kleine storingkjes op de koop toe moeten nemen.

Als je garanties wilt en bijv. alles bij Invision Community onder wil brengen, kost je dat zo'n $45 per maand.

Desalniettemin, dank voor het melden!

Posted

Als twee zoekopdrachten mekaar te snel opvolgen, dan krijg je een foutmelding te zien waarbij het aantal te wachten seconden vervangen is door een procentteken.

25f6b81.jpg