Tjebbe Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Waarschijnlijk meer een Tapatalk-probleem, maar toch... Als ik in Tapatalk lees en dan naar de site-versie wil, omdat er een poll aan het onderwerp hangt bijvoorbeeld, kun je vanuit Tapatalk op het knopje 'Geef weer in browser' klikken, die handeling bracht je altijd keurig naar die plek in het onderwerp, daar waar je aan het lezen was. Nu krijg ik dan een melding dat het onderwerp niet bestaat...
ChrisVanMeer Posted December 23, 2017 Author Posted December 23, 2017 Kun je er eens een screenshot van maken? En ook aangeven naar welke URL TapaTalk je dan stuurt?
Tjebbe Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Als ik dit onderwerp in de browser weer wil geven:url: http://www.shavingsociety.com/applications/tapatalk/viewtopic.php?t=5877schermafdruk:
Tjebbe Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Zag het, ik probeer het nog eens... schermafdruk
ChrisVanMeer Posted December 23, 2017 Author Posted December 23, 2017 Ik heb een support-ticket ingeschoten bij Tapatalk. Lijkt op een fout in hun plugin.
Tjebbe Posted December 23, 2017 Posted December 23, 2017 Dank je, ik zie nu dat het quoten ook niet werkt in Tapatalk...
ChrisVanMeer Posted December 23, 2017 Author Posted December 23, 2017 Daar heb ik geen invloed op helaas.
ChrisA Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Als ik met de muis op mijn avatar sta dan zie ik in het hooverboard "Waarschuwingspunten 0" Bij niemand anders zie ik dat, enig idee wat het is?? Verder heel fijne Kerst en gezond 2018.
ChrisVanMeer Posted December 26, 2017 Author Posted December 26, 2017 Als een beheerder / moderator iemand een waarschuwing geeft wordt dat zichtbaar voor het betreffende lid en zal hij/zij dit ook moeten bevestigen. Beheerders / moderatoren zien dit van iedereen. Leden zien dit alleen van zichzelf. Dit zul je ook terugvinden in je eigen profiel. Is een standaardinstelling van het forum. Er zijn genoeg fora die niet zo’n beschaafde samenstelling van bemensing hebben als hier. Hier zal het tellertje niet zo snel boven de 0 uitkomen Is dus “normaal” dat dit er staat 1
ChrisVanMeer Posted December 27, 2017 Author Posted December 27, 2017 @ChrisA ik heb een aanpassing gemaakt waardoor de waarschuwingspunten niet meer zichtbaar zijn.
Wolf Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 Hoi Chris. Ik gebruik vrijwel uitsluitend de mobiele site en het lijkt dat de onderschrift (signature), als dat het juiste woord is, van de gebruikers niet zichtbaar zijn. Als ik desktop pagina aanvraag zie ik ze wel maar dat is weer minder gebruiksvriendelijk op de mobiel. Is maar een vraagje.
ChrisVanMeer Posted December 28, 2017 Author Posted December 28, 2017 @Wolf klopt, die functionaliteit zit zat er niet in. Ik heb zojuist even een plugin geschreven waardoor het volgens mij nu in de mobiele weergave wel wordt weergegeven. Kun je dit bevestigen? 1
Wolf Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 ChrisVanMeer schreef 35 minuten geleden: @Wolf klopt, die functionaliteit zit zat er niet in. Ik heb zojuist even een plugin geschreven waardoor het volgens mij nu in de mobiele weergave wel wordt weergegeven. Kun je dit bevestigen? Wow, dat is snel, en het werkt. Dank je.
HiFuMi Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 het lijkt of ik ineens elk onderwerp volg waar ik een keer in gereageerd heb ???
ChrisVanMeer Posted January 2, 2018 Author Posted January 2, 2018 Dan moet je even kijken wat je in je Meldingsinstellingen hebt gezet. Daar kun je al dat soort instellingen beheren / wijzigen. 1
Harkos Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Chris, je maakte de mogelijkheid om een tabel in de editor te bewerken. Mooi, maar dat lost het probleem van tabellen plakken niet op vanuit excel. Plakken vanuit word gaat wel, dus is een oplossing als tussenstap, maar niet elegant. Die plugin moet echt op cel niveau worden gekopieerd, monnikenwerk dus. Even ter info. Heeft voor mij geen hoge prioriteit, maar misschien puntje voor rustiger tijden?
ChrisVanMeer Posted January 9, 2018 Author Posted January 9, 2018 Harkos schreef 31 minuten geleden: Chris, je maakte de mogelijkheid om een tabel in de editor te bewerken. Mooi, maar dat lost het probleem van tabellen plakken niet op vanuit excel. Plakken vanuit word gaat wel, dus is een oplossing als tussenstap, maar niet elegant. Die plugin moet echt op cel niveau worden gekopieerd, monnikenwerk dus. Even ter info. Heeft voor mij geen hoge prioriteit, maar misschien puntje voor rustiger tijden? Harrie, hier kan ik zelf weinig in betekenen. Hierbij ben ik afhankelijk van de makers van CKEditor. Dat is de bewerker waar IPS voor gekozen heeft in deze forum software. Ik heb daar een balletje opgegooid, maar tot op heden nog geen reactie. Het enige wat ik kan doen is dit in de gaten houden, maar heb ik zelf helaas geen invloed op.
Harkos Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 @ChrisVanMeer Is prima, voorlopig duurt het weer een jaar, voor ik weer met tabelletjes ga stoeien. Heb absoluut geen haast, wilde het alleen nog even onder je aandacht brengen. Die reactie komt vanzelf een keer. Bedankt. 1
Harkos Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 @ChrisVanMeer Plakken vanuit Excel heb ik voorlopig opgelost. Met ctrl shft V plakt de editor platte tekst uit Excel. Met Shft V plakt hij een plaatje met opmaak van e gegevens. Een bewerkbare tabel plakken is me nog niet gelukt. 1
fireshrimp Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Het was snel weer over maar vanochtend kreeg ik deze melding
ChrisVanMeer Posted January 24, 2018 Author Posted January 24, 2018 Helaas, de hosting provider is daarin de boosdoener. We zitten nu lekker goedkoop, maar daarbij zullen we dit soort kleine storingkjes op de koop toe moeten nemen. Als je garanties wilt en bijv. alles bij Invision Community onder wil brengen, kost je dat zo'n $45 per maand. Desalniettemin, dank voor het melden!
CobraX Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Als twee zoekopdrachten mekaar te snel opvolgen, dan krijg je een foutmelding te zien waarbij het aantal te wachten seconden vervangen is door een procentteken.
Recommended Posts