Ga naar inhoud

Meld hier je forum-problemen

ChrisVanMeer
 Delen

Aanbevolen berichten

ChrisVanMeer schreef 6 uur geleden:

Wat niet kan...dit is tot nu toe de eerste klacht die ik er over hoor in de 2 jaar dat we nu zo’n beetje over zijn.

Bij mijn weten hebben diverse andere fora deze instelling ook in bedrijf.

Hebben meerdere mensen deze wens?

Hoewel web beheer en forums niet mijn winkel zijn ben ik zelf netwerk beheerder en heb ik er alle begrip voor dat niet alle wijzigingen even evident zijn.

Laat ik mijn vraag dus even nuanceren...

Gelieve deze instelling te wijzigen indien het een relatief eenvoudig te wijzigen instelling betreft en indien een  representatief aantal forum leden hiermee instemt.

Als deel van deze beslissing dient uiteraard in acht genomen te worden dat retroactief samenvoegen van zinnen geen plaats heeft in een realistische recreatie van menselijke interactie.

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans1980 schreef op 1-6-2020 om 19:44:

Hoewel web beheer en forums niet mijn winkel zijn ben ik zelf netwerk beheerder en heb ik er alle begrip voor dat niet alle wijzigingen even evident zijn.

Laat ik mijn vraag dus even nuanceren...

Gelieve deze instelling te wijzigen indien het een relatief eenvoudig te wijzigen instelling betreft en indien een  representatief aantal forum leden hiermee instemt.

Als deel van deze beslissing dient uiteraard in acht genomen te worden dat retroactief samenvoegen van zinnen geen plaats heeft in een realistische recreatie van menselijke interactie.

godallefuckingjezus.

definieer representatief.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

efsk schreef 14 uur geleden:

godallefuckingjezus.

definieer representatief.

Definieer godallefuckingjezus.

Wat door de beheerder(s) als voldoende representatief wordt geacht.

Het is niet aan mij of andere leden om daar een waarde op te plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.