Ga naar inhoud
ChrisVanMeer

Meld hier je forum-problemen

Aanbevolen reacties

Dat snap ik, Marcel. Heb ik ook even geprobeerd en inderdaad met de nieuwe forumsoftware is het stukken beter.
Ik blijf het lezen en posten via Tapatalk echt fijner vinden, het zit in mijn systeem denk ik...
Komt ook doordat het niet weer een extra tabblad is en door de notificaties; een losse app, speciaal voor de verschillende fora.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marcel schreef 1 uur geleden:

Met de nieuwe forumsoftware heb ik tapatalk kunnen lozen van m'n telefoon. Ik mis het geen moment meer

+ 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De verduidelijkende tekst die bij sommige afkortingen getoond wordt is prima, alleen loopt de onderstreping dan wat te lang door. Zie bijvoorbeeld deze post waar de AS onderlijnd wordt evenals de rest van de post.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 6 uur geleden:

De verduidelijkende tekst die bij sommige afkortingen getoond wordt is prima, alleen loopt de onderstreping dan wat te lang door. Zie bijvoorbeeld deze post waar de AS onderlijnd wordt evenals de rest van de post.

Ja, ik heb er tot nu toe geen verklaring voor, want ik kan het zelf niet reproduceren en in bovenstaande reactie van jou loopt de onderstreping niet te lang door.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij @talibeardHarrie is het me nu twee keer opgevallen. Ik denk dat hij wat verkeerd doet :lol:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb al geruime tijd dat als ik een emoticon wil invoegen het scherm met keuzes verschijnt maar een aantal zijn dan onzichtbaar, duurt een twintigtal seconden vooraleer die verschijnen in hun vakjes. Als ik er dan eentje kies duurt het behoorlijk lang voor ie geplaatst word en dan nog een tijdje vooraleer ik weer kan verder werken.

116703614_Schermafbeelding2018-06-21om08_26_33.thumb.jpg.c5ced432450c330a68ac476b172ab7bf.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmmm apart.

Ik kan het zelf niet reproduceren.

Anderen die hier last van hebben?

Dat het zo lang duurt met laden komt door het volgende:

Toen ik de forumsoftware hier op heb gezet, zaten er standaard geen emoticons / emoji in.

Die heb ik toen er zelf in gemaakt (gecategoriseerd in WhatsApp - <groep>).

Nu in versie 4.3 zitten er standaard alle emoji in.

Maar...als ik nu de oude weghaal, dan ga je overal waar die emoticon gebruikt is, een ontbrekend plaatje zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik de lijst met emoticons open, krijg ik nergens een 404 of andere foutmelding te zijn. Alle emoticons laden dus prima.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ook geen problemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ChrisVanMeer schreef 13 uur geleden:

Ja, ik heb er tot nu toe geen verklaring voor, want ik kan het zelf niet reproduceren en in bovenstaande reactie van jou loopt de onderstreping niet te lang door.

Wat ik bij de SvdD meestal doe is de gebruikte spullen knippen en plakken vanuit de beurt ervoor en aanpassen aan de nieuwe werkelijkheid. De rest van de tekst is dan wel nieuw. Misschien dat hier een oorzaak ligt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vrugah kon ik foto's gepubliceerd, geplaatst, op het forum als jpg downloaden naar mijn eigen archief.

Rechtermuisknop. "opslaan als" en naar mijn PC.

Als ik dat nu doe kan dat alleen als webpage. Dat vindt ik wel jammer want je hebt geen plaatje in je eigen archief.

Ik kan niet meer kiezen opslaan als JPG.

Er zijn veel foto's op het forum die beter zijn als dat ik zelf kan maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

image.png

Mij lukt het prima om plaatjes zo op te slaan met bovenstaande optie.

Misschien dat iemand met een Windows PC de equivalent kan vinden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanuit andere programma's, zoals de krant kan ik met rechtermuisknop en opslaan als wel jpg opslaan??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan het hier nog wel, Windows 10 met Opera browser.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook op m'n mobiel kan ik zonder problemen een afbeelding opslaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef op 21 juni 2018 om 08:27:

Ik heb al geruime tijd dat als ik een emoticon wil invoegen het scherm met keuzes verschijnt maar een aantal zijn dan onzichtbaar, duurt een twintigtal seconden vooraleer die verschijnen in hun vakjes. Als ik er dan eentje kies duurt het behoorlijk lang voor ie geplaatst word en dan nog een tijdje vooraleer ik weer kan verder werken.

116703614_Schermafbeelding2018-06-21om08_26_33.thumb.jpg.c5ced432450c330a68ac476b172ab7bf.jpg

Hier precies hetzelfde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een afbeelding invoegen vanaf een URL werkt niet meer? Als ik het probeer met een Twitter afbeelding (URL eindigt op .jpg) dan weigert hij het te aanvaarden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan zal dat een beveiligingsinstelling bij Twitter zijn en ligt dat buiten mijn macht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.