ChrisVanMeer Posted December 9, 2017 Posted December 9, 2017 Dit onderwerp is er voor om je problemen die je ondervindt op het forum te melden. Graag niet off-topic gaan in dit onderwerp, om de verschillende problemen zo zuiver mogelijk te houden.
iwan073 Posted December 10, 2017 Posted December 10, 2017 Niet echt een “probleem”, maar een vraag. Op de meeste fora kun je je eigen bericht een bepaalde tijd na het plaatsen nog wijzigen zonder dat eronder komt te staan “zojuist aangepast door”... Wel handig als je kort na het plaatsen nog een spelfoutje opmerkt o.i.d. Pas veranderingen die je na enige tijd aanbrengt worden vermeld. Hier echter, komt het er onmiddellijk al te staan. Wat ik esthetisch gezien niet echt mooi vind. Is die tijd niet aan te passen waarop het forum dat begint te melden?
ChrisVanMeer Posted December 10, 2017 Author Posted December 10, 2017 Ik heb het even nagezocht, maar ik kan die specifieke tijd niet aanpassen. Vraag heb ik neergelegd bij de makers. 1
ChrisVanMeer Posted December 11, 2017 Author Posted December 11, 2017 Antwoord vanuit support: Thank you for reporting this issue. On taking a look at the problem on this end, it does look to have been fixed in the latest beta release of 4.2.7, so it does seem its already been picked up on for the next release. Toen ik hem de vraag stelde wanneer deze uit komt, waarschijnlijk binnen een maand.
ChrisVanMeer Posted December 11, 2017 Author Posted December 11, 2017 Oh dat betreft trouwens niet het bewerkingsbericht, maar het feit dat bij Postvak IN soms de selectievakjes verdwijnen. Ik ben aan het kijken of ik een plugin kan schrijven die kan voorzien in de tijdelijkheid van het bewerkingsbericht.
Jeroen Posted December 12, 2017 Posted December 12, 2017 (edited) Een vraag... Het inloggen op het forum geeft bij mij sinds kort een foutmelding. Via de 'terugknop' ben ik dan ingelogd, maar zijn de nieuwe berichten verdwenen als nieuw. Wellicht heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn? Het betreft zowel Waterfox zonder en met 'beveiligingen' en uitgeschakelde add-ons, maar ook om (zonder beveiligingen als test) Internet Explorer. EDIT: Bij andere fora heb ik overigens geen inlogproblemen. Dank voor het meedenken! Edited December 12, 2017 by Jeroen
ChrisVanMeer Posted December 12, 2017 Author Posted December 12, 2017 Ik denk dat ik de schuldige ben geweest met wat uitprobeersels. Als het goed is moet dat nu ongedaan gemaakt zijn. @Johan Zou je het opnieuw willen proberen?
ChrisVanMeer Posted December 13, 2017 Author Posted December 13, 2017 iwan073 schreef Op 12/10/2017 om 16:07: Is die tijd niet aan te passen waarop het forum dat begint te melden? Aangepast dat het niet meer vereist is.
Jeroen Posted December 13, 2017 Posted December 13, 2017 Hallo Chris, Helemaal oké. Dank voor je aandacht! Groet! Jeroen 1
ChrisVanMeer Posted December 13, 2017 Author Posted December 13, 2017 Staat er ook nog iets meer achter de .com in het adres? Oh en ik zie ww.shavingsociety.com ipv www.shavingsociety.com?
ChrisVanMeer Posted December 14, 2017 Author Posted December 14, 2017 kalerolf schreef 7 uur geleden: Edit2: is opgelost nieuwe sneltoets aangemaakt. Top. Mag ik daarbij aannemen dat je een nieuwe sneltoets had gemaakt die van www > ww maakte?
Hanskoning Posted December 14, 2017 Posted December 14, 2017 Tegen het eind van de morgen na de scheerbeurt kreeg ik een melding dat een persoon drie maal tevergeefs heeft geprobeerd om in te loggen met mijn account. Daarna zelf ingeprobeerd in te loggen en dat lukte niet waarbij ik de melding kreeg dat er een bepaalde tijd gewacht moest worden, vervolgens naar het ziekenhuis geweest en nu bij terugkomst kon ik weer zonder probleem inloggen. Was dit een forum probleem?
ChrisVanMeer Posted December 14, 2017 Author Posted December 14, 2017 @Hanskoning Alle loginpogingen van de afgelopen tijd komen van hetzelfde IP adres in Utreg. Dus het lijkt er niet op dat er iemand vanaf een andere plek probeerde in te loggen. Ik zie ook geen andere fouten in de logbestanden, heb ook nog niemand gehoord die problemen had.
roland Posted December 14, 2017 Posted December 14, 2017 Hanskoning schreef 12 minuten geleden: Tegen het eind van de morgen na de scheerbeurt kreeg ik een melding dat een persoon drie maal tevergeefs heeft geprobeerd om in te loggen met mijn account. Daarna zelf ingeprobeerd in te loggen en dat lukte niet waarbij ik de melding kreeg dat er een bepaalde tijd gewacht moest worden, vervolgens naar het ziekenhuis geweest en nu bij terugkomst kon ik weer zonder probleem inloggen. Was dit een forum probleem? Mevrouw Koning is "watching you"... 1
Hanskoning Posted December 14, 2017 Posted December 14, 2017 Oké kreeg ook onderstaande mail zie alleen dat ik een andere postcode heb. Hallo Hanskoning, We hebben 3 mislukte loginpogingen op je account gedetecteerd vanuit Utrecht, Provincie Utrecht, 3564 Als jij dit niet was, dan kan iemand anders proberen toegang te verkrijgen tot je account. Deze loginpogingen zijn mislukt en we hebben het IPadres geblokkeerd, dus geen verdere actie is benodigd. Je kunt voor de zekerheid je wachtwoord wijzigen voor verhoogde veiligheid, zeker als je hetzelfde wachtwoord ook op andere plaatsen gebruikt. Wijzig het dan ook daar. Als jij dit was kan je deze email rustig negeren, je kunt opnieuw inloggen om 14-12-17 11:51
ChrisVanMeer Posted December 14, 2017 Author Posted December 14, 2017 De postcode is bij benadering, door Google Maps op basis van het IP adres wat je gebruikt. Maar de laatste keer dat jij / jouw account buiten Utrecht in heeft gelogd is 26-05-2017. Ik kan hem niet verklaren. Even in de gaten houden.
efsk Posted December 14, 2017 Posted December 14, 2017 De eerste post van het scheve draadje bevat een index naar het gebruikte scheergerei. Nu blijkt dat niet alle links meer werken. Links van het type http://www.shavingsociety.com/viewtopic.php?f=11&t=3515&start=90#p96622 eindigen allen op dezelfde plek: de eerste post van het scheve draadje. Is dit eenvoudig repareerbaar of maak ik ze maar allemaal opnieuw aan?
ChrisVanMeer Posted December 14, 2017 Author Posted December 14, 2017 @efsk ik ben bang dat ik dit niet eenvoudig kan repareren. De hele opbouw van de URL en de startpositie is anders, dus ik kan daar ook geen aangepaste rewrite rule voor aanmaken. 1
efsk Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 deze pagina wil opeens scripts runnen van plekken als shavmagsociety.com en shavingsocuoty.cou
ChrisVanMeer Posted December 19, 2017 Author Posted December 19, 2017 @efsk waar dan? Ik zie het niet?
efsk Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 Ondertussen weg vreemd genoeg. Curieus. Ik hou het in de gaten en zie ik weer zoiets dan maak ik effe een screenshotje. 1
Recommended Posts