Bert0324 Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Ok, ik geloof dat ik dit op de goede plaats zet: Ik scheer me op wat nu de klassieke manier is gaan heten sinds een jaar of 47. Destijds zou ik "klassiek" alleen hebben gezegd van de manier waarop mijn grootvader het deed, met het open scheermes. Zelf zou ik het niet een hobby noemen, maar het heeft wel wat op de grens gezeten en ik blijf geïnteresseerd in ervaringen van anderen. Deel ook graag de mijne in het, voor mijn eigen gevoel altijd wat zeldzame, geval dat dit nuttig lijkt voor een ander. Aangezien ik de afgelopen jaren wat aan huis gekluisterd ben geweest heb ik met wat verschillende dingen (meshouders, open messen, verschillende kwasten) geëxperimenteerd en er zijn op dit forum vast stukken waarin ervaringen met mesjes, messen, zepen en kwasten besproken worden. Eerst zal ik dus op verkenning uitgaan en dan misschien wat eigen dingen delen, eventueel in nieuwe topics. Mocht ik daarbij klaarblijkelijk dingen hebbben gemist dan waardeer een seintje... 1
Snuff Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Welkom, hoop wat meer over je experimenten te lezen in de toekomst.
Bert0324 Posted December 6, 2017 Author Posted December 6, 2017 Bedankt voor het welkom. Ik zie inderdaad dat er over de dingen die ik gebruik, of heb gebruikt, vaak al is geschreven. Aangezien ik wat tijd had heb ik hier en daar wat eigen ervaringen toegevoegd. Ben benieuwd wat ik verder nog tegen ga komen (maar nu willen mijn honden graag uitgelaten worden)...
Nienke Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 van harte welkom, fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Rene_Z Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Van harte welkom. 47 jaar ervaring! Ik iets meer als 47 uur...?
Harkos Posted January 2, 2018 Posted January 2, 2018 Een oude rot er bij (scheer me nu ongeveer 53 jaar ), welkom!
Recommended Posts