Jump to content

Mooie review van moderne SE krabbers

Recommended Posts

Posted

Mooi overzicht Ron vind het alleen een gemis dat er te weinig informatie omtrent de diverse mesjes bijgevoegd is die wel degelijk een heel ander scheerkarakteristiek aan een krabber kunnen geven.

Posted
Mooi overzicht Ron vind het alleen een gemis dat er te weinig informatie omtrent de diverse mesjes bijgevoegd is die wel degelijk een heel ander scheerkarakteristiek aan een krabber kunnen geven.

Zou inderdaad nog beter zijn maar dan heb je een dozijn krabbers maal x aantal mesjes is een veelvoud aan beschrijvingen waar een ander niet noodzakelijk wijzer uit wordt. Om een voorbeeld te geven alle light en guarded mesjes zijn voor mij ongeschikt voor een goede scheerbeurt en zoveel mensen zweren erbij.

Posted

Daar heb je wel een punt het wordt uitgebreid. Maar voor een echt vergelijk had je bijvoorbeeld een guarded, Kai mild en Feather prof super mesje kunnen nemen en dan had je een fantastisch naslagwerk kunnen verkrijgen.

Posted

Nee Hans je hebt niet goed gelezen, stel dat ik die Review had gemaakt met de 3 mesjes dan is dat niet relevant voor iemand die wel van guarded en light mesjes houd want ik heb er een hekel aan.

Posted

Juist Snuffie ik stel niet dat jij hem had moeten maken maar dat degene die de post gestart is beter die mesjes had kunnen tetsten om zo voor een breed publiek een mooi overzicht te maken.

Posted

Ja maar dat is toch hetzelfde hans? wie zegt dat zijn oordeel over mesjes hetzelfde is als die van andere personen?