Jarigejop Posted November 18, 2017 Share Posted November 18, 2017 Hallo Allemaal, Wie zou dit mes voor mij willen dateren? Komt hij uit de oorlog? IS hij duits of is hij amerikaans? Ik moet hem nog schoonmaken. Wie heeft hier meer informatie over? Ik kan geen foto's plaatsen hier? Dus doe ik het hier. https://www.dropbox.com/sh/m1x5pwfdfbxdbwb/AADScVbdYm30An6m8Va5olnga?dl=0 Hoor het graag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 18, 2017 Share Posted November 18, 2017 Is een Duits gemaakt mes in opdracht van een Belgisch bedrijf hier in de buurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarigejop Posted November 18, 2017 Author Share Posted November 18, 2017 Hartstikke bedankt voor je antwoord, Komt deze ook uit de oorlog of is hij ouder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Ouder, het bedrijf is trouwens in 2011 gestopt en was bekend voor zijn scharen en messen (gewone). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarigejop Posted November 19, 2017 Author Share Posted November 19, 2017 Ouder, het bedrijf is trouwens in 2011 gestopt en was bekend voor zijn scharen en messen (gewone). Dus van voor de oorlog! Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Gedurende het grootste deel van WO2 ging alle metaal naar de oorlogsindustrie. Er werden dus niet heel veel scheermessen geproduceerd in die tijd. Zo ze al geproduceerd werden, dan betwijfel ik ten zeerste dat die dan zouden zijn gemaakt om onder buitenlandse naam verkocht te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarigejop Posted February 3, 2018 Author Share Posted February 3, 2018 Dankjewel voor je antwoord Efsk! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts