Jarigejop Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Hallo Allemaal, Wie kan dit oude scheermes met benen handvat dateren? Er staan ook nog letters in het been. Maar is in de loop der tijd gesleten. Ik kan geen foto's uploaden dus plaats ik ze hier: https://www.dropbox.com/sh/1d4aqkn7cnkwuj4/AADl9juCxi5Brmozg_8o1Yafa?dl=0 Alvast hartstikke bedankt!
Jarigejop Posted November 18, 2017 Author Posted November 18, 2017 Dit is geen bodemvondst. Dit is een aankoop (50 cent) Ik ga me er niet mee scheren hoor haha Vond het benen handvat zo mooi! Ik heb liever een datering haha
efsk Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Wat staat er op die scales? kan ik op de foto niet lezen.
Jarigejop Posted November 18, 2017 Author Posted November 18, 2017 Wat er op het handvat staat kan ik ook niet lezen helaas.
PI56 Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Zijn die letters gegraveerd? Dan zou je er iets donker poederachtigs over kunnen wrijven zodat ze misschien leesbaarder worden
Jarigejop Posted November 19, 2017 Author Posted November 19, 2017 Zijn die letters gegraveerd? Dan zou je er iets donker poederachtigs over kunnen wrijven zodat ze misschien leesbaarder worden Ik zou kunnen kijken! Bedankt voor de tip. Enige suggesties? As lijkt me niet wat.
Jarigejop Posted February 3, 2018 Author Posted February 3, 2018 Hallo Allemaal, Achter het toonbaar maken van de tekst moet ik nog aan gaan. Jullie horen nog van mij (Binnen onbekende tijd)
Recommended Posts