Andrew Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 Goedemorgen Pitralon Rood bij de action verkrijgbaar. Maar snel een paar genomen voordat ze op zijn!
DannyVG Posted November 15, 2017 Posted November 15, 2017 Thx voor de info, een schitterend iniatief om dit te melden.
Marcel Posted November 16, 2017 Posted November 16, 2017 Ik ga weer eens kijken. Hoewel ik een op=op en een action om de hoek heb, heb ik nog nooit pitralon in deze twee winkels gezien.
Marcel Posted November 18, 2017 Posted November 18, 2017 Verrek, mijn Action had ze ook staan dus moest ik ook wel. Als het niks is, is er gelukkig geen man overboord.
marzman Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Ze hebben er verschillende toch? Volgens mij zit het in het vaste assortiment want in de Action hier hebben ze het bijna altijd. Ik heb de classic al een paar keer meegenomen, misschien de andere ook eens proberen. Verstuurd vanaf mijn Redmi 3 met Tapatalk
ChrisVanMeer Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Ik heb er gisteren nog even aan geroken toen we kerstinkopen gingen doen. Maar het is niet echt mijn geur, dus heb het achtergelaten voor de andere liefhebbers.
Hanskoning Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Het gekke is dat wat bij de Action te verkrijgen is ook Pitralon als naam heeft terwijl de geur in het geheel niet lijkt op de originele of de nu ook nog verkrijgbare "Zwitserse" Pitralon. Eigenlijk wel benieuwd hoe dat zo gekomen is?
Johan Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Hans, er zijn (zoals jij denk ik al wel weet?) verschillende soorten Pitralon. De Zwitserse is pas relatief laat op de markt gekomen, maar is wel verwant aan de originele formule. De Duitse en de "Polar" zijn twee heel andere aftershaves en hebben weinig met de originele Pitralon te maken. Degene die nog het dichtst bij de oorspronkelijke samenstelling komt is de Kroatische Ralon aftershave. De oorspronkelijke Pitralon komt uit Duitsland, en is na de tweede wereldoorlog door het Oostblok gaan zwerven. Hoe hij precies in Joegoslavië terecht is gekomen weet ik niet.
Hanskoning Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Terecht opgemerkt Johan dat er meerdere zijn dat is is me wel bekend, ik vraag me alleen af hoe dat kan dat er meerdere Aftershaves onder deze naam uitgebracht worden. Kan het zijn dat het patent verlopen is, geen naamsbescherming? Trouwens als je in Kroatië komt zou ik het zeer waarderen als je een fles Ralon voor me zou willen meenemen ik ben er zeer benieuwd naar want die moet nog meer die oude "Jodium" geur in zich hebben. En laat ik dat nu zeer waarderen zoals ik ook de Whisky geur van Ardbeg en Laphroig om deze reden graag mag inschenken en nuttigen.
Harkos Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Terecht opgemerkt Johan dat er meerdere zijn dat is is me wel bekend, ik vraag me alleen af hoe dat kan dat er meerdere Aftershaves onder deze naam uitgebracht worden. Kan het zijn dat het patent verlopen is, geen naamsbescherming? Trouwens als je in Kroatië komt zou ik het zeer waarderen als je een fles Ralon voor me zou willen meenemen ik ben er zeer benieuwd naar want die moet nog meer die oude "Jodium" geur in zich hebben. En laat ik dat nu zeer waarderen zoals ik ook de Whisky geur van Ardbeg en Laphroig om deze reden graag mag inschenken en nuttigen. Waarom dan niet gewoon oude jodium als AS, wordt je ook mooi egaal bruin
Johan Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Hans, je bent een man naar mijn smaak Behalve qua scheerzepen dan misschien
Hanskoning Posted December 2, 2017 Posted December 2, 2017 Terecht opgemerkt Johan dat er meerdere zijn dat is is me wel bekend, ik vraag me alleen af hoe dat kan dat er meerdere Aftershaves onder deze naam uitgebracht worden. Kan het zijn dat het patent verlopen is, geen naamsbescherming? Trouwens als je in Kroatië komt zou ik het zeer waarderen als je een fles Ralon voor me zou willen meenemen ik ben er zeer benieuwd naar want die moet nog meer die oude "Jodium" geur in zich hebben. En laat ik dat nu zeer waarderen zoals ik ook de Whisky geur van Ardbeg en Laphroig om deze reden graag mag inschenken en nuttigen. Waarom dan niet gewoon oude jodium als AS, wordt je ook mooi egaal bruin mag ik vandaag Dokkum niet in omdat de Amsterdamse grachten gordel en zich zelf benoemde bekende Nederlandertjes (maar mij echter geheel onbekende jongetjes en meisjes) nog een keer hun punt willen maken En wedden dat het ook weer een groot item in ons journaal is dit gedoe Hans, je bent een man naar mijn smaak Behalve qua scheerzepen dan misschien Die Barba Gialla toch Bij de weg ik heb hem zelf besteld toen ik voor de dame des huizes kappersgoederen in Griekenland besteld heb
Recommended Posts