DannyVG Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Ik bezit beide sandalwood zepen in creme maar om het aantal cremes, welke in mijn bezit zijn, te minderen had ik graag 1 van beiden vervangen door vaste zepen. Ik hou van beide zepen in cremevorm en vind ze beiden top. Maar daarnaast heb ik ook nog andere sandalwood zepen welke enkel maar verkrijgbaar zijn in creme (castle Forbes) of vaste vorm (stirling enz) De sandalwood zepen van dr harris en tobs heb ik nooit gehad in vaste vorm vandaar de vraag : Zijn de zepen in vaste vorm qua opschuimen, glijeigenschappen, verzorgende eigenschappen enz gelijk tussen de cremes en vaste zeep en dit binnen hetzelfde merk ? (Ik zoek geen vergelijk tussen dr harris en tobs)
Mikali Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Ik heb enkel dr. Harris vaste zeep sandalwood in gebruik en vind die geweldig. Maar ben in zen algemeen geen creme-fan, dus als ik kan is het altijd vaste zeep voor mij ...
iwan073 Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Danny, de Taylor of Old Bond Street Sandalwood zeep is de meest fantastische Sandalwood geur die je ooit zal ruiken! Die is zoooooo lekker! Hij lijkt totaal niet op de geur van de crème. Schuimen doet hij ook goed
Hanskoning Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Persoonlijk vind ik de kwaliteit van de DR.Harris zeep iets boven die van TOBS uitsteken Danny dit in het gehele spectrum van verzorgende en scheereigenschappen. Dat gezegd hebbende vind ik de geur van de TOBS Sandelwood veel mooier en houtachtiger dan die van DR. Harris. De harde zepen en vremes van beide de merken laten zich zeer gemakkelijk in de kwast laden en geven ook snel een goed schuim, dit gaat natuurlijk met de creme sneller. Maar met de juiste zeep/water verhouding verkrijg je voor mijn gevoel uit de zeep een iets mooier glijdend schuim Wat wel verschil maakt is dat veel mensen aangeven dat de TOBS crème nog wel eens wil irriteren, bij gebruik van de zeep hoor ik dit geluid bijna nooit. Welke te kiezen van de harde zeep? ga je voor de beste scheerkwaliteit dan zou ik zeggen DR. Harris, echter wil je de mooiste geur dan moet je de TOBS nemen. Voor wat het waard is, ik heb mijn DR. Harris wegedaan omdat de iets hogere kwaliteit voor mij niet opwoog tegen de veel mooiere geur van TOBS.
DannyVG Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 Thx heren, Dr Harris wordt als vaste zeep vervangen, Tobs wordt voorlopig niet vervangen.
DannyVG Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Toch nog een vraagje : truefit & Hill sandalwood : zeep of creme ?
Mikali Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 De zeep trekt echt op niks, qua geur althans. Scheereigenschap richting dr harris. Mag hem altijd is proberen...
DannyVG Posted November 15, 2017 Author Posted November 15, 2017 Ok creme dus Wel raar dat er zoveel verschil bestaat tussen de zeep en de creme
Recommended Posts