Ga naar inhoud
Jan Zoethout

Welke Timeless ?

Aanbevolen reacties

Vanmiddag een titanium greepje en kap opgehaald - midden komende week een onderplaat te leen ... ben heel benieuwd ...

O5AmwXl.jpg

:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb me nu een week geschoren met de geleende onderplaat met 0.95 mm "blade gap".

Conclusie: Met deze "agressieve" onderplaat kan ik me best comfortabel scheren - met een heerlijk glad resultaat.

Wel een enkele keer een (kleine) verwonding - eigenlijk wil ik dat liever niet, vanwege de bloedverdunners die ik gebruik (een gewoon DVH aluinstickje werkt niet helemaal afdoende).

Vandaag voor de 1ste keer met een geleende onderplaat met 0.68 mm "blade gap" geschoren.

Het voelt nog comfortabeler aan - of het een net zo glad resultaat geeft, kan ik vanavond pas constateren.

Ook is het nog niet bekend of de kans op verwondingen minder is, of totaal afwezig.

Kortom: ik test nog een weekje door - met deze prijzen is het best nuttig om alles goed uit te proberen ... B|

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De kogel is door de kerk - zojuist de bestelknop ingedrukt voor een titanium onderplaat met 0.68 mm "gap".

Met de geleende onderplaat scheert de krabber heerlijk comfortabel met een prima glad resultaat - zonder (voor mij belangrijk !!) enige kans op beschadigingen ... ;-)

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi Jan fijn dat je door het uittesten tot een goede keuze ben geraakt, veel scheerplezier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb de titanium open kam Timeless met 0.68 mm nu 2 weken - vanaf dag 1 op de eerste plaats in mijn krabber-ranglijst.

Het enige wat er nog aan mankeert, is een 10 cm lang greepje - maar dat gaat komende zomer ook goedkomen .... :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dus voor jou niet te mild Jan dat is dan prettig scheren en ook nog direct op nummer 1 dat kan dus niet mooier gefeleciteerd:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jan Zoethout schreef 1 uur geleden:

Heb de titanium open kam Timeless met 0.68 mm nu 2 weken - vanaf dag 1 op de eerste plaats in mijn krabber-ranglijst.

Het enige wat er nog aan mankeert, is een 10 cm lang greepje - maar dat gaat komende zomer ook goedkomen .... :D

jan, waarom ga je niet voor een stork titaninium handle ? ik heb al de handgrepen van mijn krabbers vervangen door deze.

mailen naar agamart : de liefste die ik gebruik is de stork ex2 titanium. Let op deze zijn niet altijd voorradig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
DannyVG schreef 12 uur geleden:

jan, waarom ga je niet voor een stork titaninium handle ? ik heb al de handgrepen van mijn krabbers vervangen door deze.

mailen naar agamart : de liefste die ik gebruik is de stork ex2 titanium. Let op deze zijn niet altijd voorradig.

Ik heb 't oog laten vallen op (het greepje van) de Christopher Bradley Razor (Karve Shaving - https://karveshaving.com/).

z1emKvc.jpg

Op het ogenblik met greepjes van 3", 3.5" en 4" in messing - maar ergens in juni gaat Chris Kirchen deze krabber in titanium uibrengen.

Dit model greepje vind ik supermooi - en het wachten waard ... :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeker een fantastische mooie greep Jan, toch ook eens in juni mijn blik hierop werpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.