Johan Posted November 7, 2017 Posted November 7, 2017 Voor wie het interesseert; het lijkt erop dat Mühle de productie van de Rocca weer heeft opgestart (met een iets andere scheerkop). Ze komen nog maar mondjesmaat beschikbaar, maar voor wie er één wil is dit een goed moment om de verschillende webshops te benaderen Ik heb nu bijna een jaar een Rocca R96 (ik was een van de eersten) en ik vind het nog steeds een geweldige krabber. Als ik er maar ééntje zou mogen overhouden, dan zou het de Rocca zijn. Verder geen aandelen Mühle, ik ben gewoon nog steeds enthousiast over de Rocca krabber
iwan073 Posted November 7, 2017 Posted November 7, 2017 Is het een milde scheerkop zoals de R89? Of meer zoals de R41?
Johan Posted November 7, 2017 Author Posted November 7, 2017 Is het een milde scheerkop zoals de R89?Of meer zoals de R41? Ik heb begin van dit jaar al eens een review geplaatst hier. Het is een redelijk milde krabber, niet heel veel agressiever dan de R89. Hij is zeker niet vergelijkbaar met de R41 (2013 model). 1
iwan073 Posted November 7, 2017 Posted November 7, 2017 Die review heb ik gemist dan. Begin dit jaar was ik nog afwezig. Ik ben normaal gesproken nooit op zoek naar een andere krabber. Maar deze Rocca klinkt wel interessant. Edit: Heb zojuist je review gevonden en gelezen. Klinkt goed allemaal. Hij is een stukje zwaarder dan mijn Mühle R106 lees ik en iets langer. Op de Mühle website is hij nog steeds Out of Stock
CobraX Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Heb dit scheermes onlangs pas ontdekt. 't Ziet er prachtig uit en ik hou van het feit dat hij van RVS gemaakt is. Maar sinds ik de efficiëntie en de agressiviteit van mijn Mühle R41 (model 2013) gewend ben, gebruik ik mijn Merkur 34C en 37C Slant nog amper. Vermits de R95 niet zo efficiënt en agressief is als de R41 heb ik em geschrapt van m'n verlanglijstje. Hopelijk brengt Mühle ooit een RVS versie uit van de huidige R41.
efsk Posted June 8, 2019 Posted June 8, 2019 Naar het schijnt heeft Mühle de productie gestopt daar er teveel onbruikbare exemplaren geproduceerd werden, wat maakte dat de krabber hetzij veel duurder hetzij onder kostprijs moest worden verkocht. 1
Recommended Posts