Jump to content

Revisor

pjdevos

Recommended Posts

Ik heb een bestelling gedaan bij Revisor, ze hebben mooie messen en een leuke roltas, dus hebben die kip, dacht ik. Per mail aangegeven wat ik graag zou willen hebben, mailtje terug met de kosten en de vraag om mijn exacte adres. Prima. Toen werd het stil. Na 2 dagen een maail gestuurd met de vraag of ze de rekening per post of per mail gingen sturen. Per mail bleek, 2 dagen later had ik die. Betaald en toen werd het weer stil. Nou ja, het hele proces tot versturen heeft 1,5 week geduurd. Oke, dat kan allemaal prima, dat vergeet je als je de spullen binnen hebt.

Helaas... Het mes heeft op de scales in zilver de inleg "Solingen". Dat zat dus niet goed verlijmd of wat dan ook, de letters kwamen op plekken dus gewoon los.

Alles weer terug in de doos, een duidelijk briefje erbij en terug naar Duitsland. Voor mij geen Revisor meer. Jammer, want (op plaatjes) hebben we mooie messen en je leest er ook veel goeie dingen over.

Jammer dat je een nare ervaring hebt gehad.

Ze reageren inderdaad soms wat traag , het zijn ook oudere mensen die het beheren .

Mijn ervaring met hem was juist positief.

Ik ben er van overtuigt dat het netjes wordt opgelost!

Jammer van je slechte ervaring, heb er enkele messen gekocht en ging altijd prima, contact heen en weer is soms iets trager inderdaad maar ja we zijn vaak verwent door shops die zeer snel reageren.

Eén keer een 8/8" met hoorn handvaatjes gekocht bij hen en vond dat het mes een lichte warp had, getoond aan enkele andere mensen en die vonden het ook. Contact gezocht met Revisor, ik kon het mes terugsturen voor inspectie, zij vonden dat het geen warp had maar gezien ik niet tevreden was kreeg ik gewoon m'n geld terug.

• 2 weeks later...

Ik ben zelf op reis en internet is iffy, dus ik heb nog niet kunnen kijken of ik het geld al terug heb. Ik heb nog wel emailcontact gehad met Revisor nadat zij het pakket terug hadden ontvangen en ik zou mijn aankoopbedrag terug krijgen.

Prima afgehandeld achteraf, maar ik ga niet meer voor Revisor en dat is vanwege het feit dat er in eerste instantie gewoon een slordig gemaakt mes is geleverd. Persoonlijke keuze.

Ik wilde hier iets gaan bestellen, de wok wagen? Ik had gevraagd naar een oud scheermes ze zeiden dat ze die hadden en dat foto's over een paar dagen zouden volgen, ik ben benieuwd. Ik vind het niet erg om te wachten.

Update:

Ik heb ze geprobeerd te mailen, maar ik krijg totaal geen antwoord terug iemand bekend hiervan, ik begrijp dat ze wat ouder zijn en dat je moet wachten. Maar ik heb 9 dagen geleden gemaild...

Na de eerste mail kreeg ik gelijk een dag erna antwoord, maar daarna toen ik terug mailde weer niets.

Ik had gevraagd naar een oud scheermes ze zeiden dat ze die hadden en dat foto's over een paar dagen zouden volgen, ik ben benieuwd. Ik vind het niet erg om te wachten.

Zoas je zelf al schreef, je vind het niet erg om te wachten ;)

Die mensen hebben weinig personeel en het opduiken van een oud scheermes, foto's maken en dan doormailen zal niet bepaald hoog op hun lijstje van prioriteiten staan vermoed ik. Zou volgende week nog eens een mailtje sturen en afwachten.