Jump to content

personna of iets anders

kobus36

Recommended Posts

Mijn doosje personna double edge stainless steel blades van 100 stuks is bijna leeg (blauw doosje), wil weer gaan bestellen, maar kom deze bijna nergens meer tegen. Niet dezelfde verpakking in ieder geval. Of raden jullie mij andere mesjes aan? Ze zijn me al die tijd heel erg goed bevallen dus nooit andere geprobeerd.

Bedoel je waarschijnlijk de Personna Bleu Labs mee, fantastische mesjes en deze zijn op Ebay nog ruim te verkrijgen in zowel de oude als de nieuwe verpakking.

Prijs en verzendkosten verschillen nogal maar na enig zoeken kom je meestal wel een mooie aanbieding tegen zie bijvoorbeeld:

https://www.ebay.com/itm/Personna-Stainless-Steel-200-Double-Edge-Barber-Shaving-Razor-Blades-BRAND-NEW/172670752521?epid=710146486&hash=item2833fa9709:g:54UAAOSw7GRZFMX9

Iets prijziger maar welke ik zelf het prettigste mesje vind zijn de Gillettes Rubies maar ook de Voskhods, Polsilver super iridium, Gillettes super platinum kunnen mij zeer bekoren.

Voor een geheel overzicht kijk eens in het overzicht van Harkos hier zijn alle mesjes goed en helder beschreven -en voor wat het waard is- maar ik ben het voor 90% met de beoordeling van de mesjes met hem eens en daarnaast ben ik hem nog steeds dankbaar dat ik daardoor het Gillette Rubie omtdekt hebt :P

Mijn doosje personna double edge stainless steel blades van 100 stuks is bijna leeg (blauw doosje), wil weer gaan bestellen, maar kom deze bijna nergens meer tegen. Niet dezelfde verpakking in ieder geval. Of raden jullie mij andere mesjes aan? Ze zijn me al die tijd heel erg goed bevallen dus nooit andere geprobeerd.

DDe verpakking is gewijzigd, maar de mesjes niet. Heb beide doosjes hier.

Ik heb via ebay een samplepakket samengesteld,

Rapira platinum 5 st

Polsilver 5st

Voskod 5st

Lord super stainless 5st

Personna platinum 10 st

En besteld, ben benieuwd.

Bedankt voor het lijstje Harkos

Mooie keus, had alleen nog een paar Kai's erbij genomen om te proberen.

• 2 weeks later...