Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vorige week met trots zowel een Wolfman als een Blackbird tot de familie mogen verwelkomen.

Op het oog zagen ze er allebei spik en span uit. Maar toen ik vanochtend de Blackbird pakte zag ik op de kop een paar plekjes die ik niet weg krijg. Nu is mijn vraag, weet iemand of hier wat aan te doen is? Ik bedoel, hij scheert er niet minder om hoor...maar ik ben wat dat betreft een mierenneuker en heb ze graag puntgaaf.

IMG_4300.jpg

P.S. De beschadigingen lijken hier op de foto een stuk zwarter dan dat ze in werkelijkheid er uit zien.

Posted

Als het niet lukt contact nemen met Shane van Blackbird en vragen of je ze mag opsturen zodat hij het oplost? Zal hij vast doen en hoogstwaarschijnlijk kost het je alleen verzendkosten.

Posted

Voor zover ik weet heeft hij daar nog nooit moeilijk over gedaan, als je twijfelt laat je iemand die er origineel eentje kocht contact nemen en opsturen.

Posted

Contact gehad met Shane, hij geeft aan dat deze nog wel gered kan worden door deze opnieuw te polijsten. Hij adviseerde een lokale juwelier. Maar die stond me toch raar aan te kijken haha.

Contact gehad met de verkoper en de kop is inmiddels onderweg naar Engeland. Hij gaat de kop polijsten en stuurt het me terug. Hij heeft zelfs de verzendkosten vergoed.

Dus ik hoop over een tijdje weer een glimmend gaaf exemplaar terug te ontvangen.

Posted

eind goed al goed, want ik weet hoe dat is, iedere keer dat je het weer in je handen neemt let je op die kleine beschadiging en heb je toch een onbehaaglijk gevoel. (ja ik behoor ook tot de afstammelingen van de mieren**kers)

Posted
ja ik behoor ook tot de afstammelingen van de mieren**kers)

Echt waar Snuffie :o:shock: en waarom dan wel die J... Zeep :mrgreen:

Maar mooi Chris dat het zo de juiste wending neemt en helemaal mee eens dat juist dit soort dingen als zeer irritant bevonden kunnen gaan worden.

Posted

Zojuist de kop weer terug ontvangen uit Engeland en hij ziet er weer als nieuw uit!

IMG_4372.jpg

Dus ik ben een blije vogel! Morgen gelijk weer eens de zwarte vogel gebruiken, nu alleen de rest eromheen nog bedenken.