Jump to content

Recommended Posts

Posted

Samples ontvangen die voor Danny bestemd zijn maar had toestemming eens te testen.

in eerste instantie niet gedaan omdat de hele doos verschrikkelijk naar menthol rook. Samples eruit gehaald en nu een aantal uren later blijkt dat de doos ruikt en niet de samples.

Vrouwtje had al aan alle samples geroken en allemaal afgekeurd. Toch zojuist eens allemaal opgeschuimd. Daar de sample potjes echter soms bijna vol soms bijna half leeg toekwamen van elk maar een heel minieme hoeveelheid genomen.

Dat was echter voldoende om genoeg schuim te maken voor een volledige scheerbeurt. Opschuimen zeker prima, gevoel op het gezicht ook prima en achteraf heel prettig aanvoelen van de huid. Daar scoren ze zeker goed!

Nu de geuren:

Maya: Cocoa, coffee, tobacco, lime, bitter Orange, kardemom, allspice mooie geur maar niks speciaals

West Indies: Vetiver, orange, amirs, cocoa, bay, allspice, peppercorn mooie geur kruidig maar niks speciaals

Cedar &. Spice: aardse geur, niks dan cedar voor mij, zeker mindere geur

Himalaya: Cedar, amber, benzoin, labdanum, vanilla, jasmine, rhododendron, palmarosa, cardamom, sugandha kokila lekkerste geur van alle samples

Boreal: cedar, spruce, birch, monarda (bee balm) oude omageur met geboenwaste meubelen

Morocco: Rose, oakmoss, cedar, cade, cypress Getverderie yakkes

Black ship grooming Thomas Tew: orange, blood orange, lemon, amber, sandalwood frisse fruitige geur maar niks speciaals

Hoop dat Danny straks zijn bevindingen hier ook neerpent want die kunnen heel anders zijn in verband met voorkeuren.

Mijn vrouwtje drukte me alvast op het hart om nooit een van deze zepen (hebben we het alleen over geur) te kopen :?

Danny! Sample Morocco opsturen naar Hans :twisted:

Posted
...

Black ship grooming Thomas Tew: orange, blood orange, lemon, amber, sandalwood frisse fruitige geur maar niks speciaals

...

Oh, die heb ik nog op mijn lijstje staan om nog een keer te proberen.

Posted

Eeeeeeeeh Snuffie van welke producent zijn deze zepen?

En die Morocco zo aan de geuren te zien lijkt me zeker wel wat.

...

...

Oh, die heb ik nog op mijn lijstje staan om nog een keer te proberen.

Juist Chris als Snuffie het niets vindt dan weten wij als Nederlanders dat het wel goed zit en dat we deze zeep met een gerust gemoed kunnen aanschaffen :ugeek:

Pas als hij het prettig vind ruiken gaan hier alle alarmbellen af :mrgreen:

Posted
Eeeeeeeeh Snuffie van welke producent zijn deze zepen?

Pas als hij het prettig vind ruiken gaan hier alle alarmbellen af :mrgreen:

Tallow + Steel

je hebt gelijk, die Morocco meurt als geen één dus dat is voor jouw een topper :lol:

Posted

:oops::oops: Tallow & Steel staat er groot bij sorry :lol::lol:

Maar lees de omschrijving eens van de zeep die Snuffie niks speciaal vind :evil:

Het water loopt bij mij uit de mond wat een pracht geur moet dit zijn :ugeek:

Walk through the fields of wild roses, growing high up in Morocco’s Atlas Mountains with this masculine floral scent.

Morocco unlocks the intense aroma of the Atlas mountains – where wild roses are carefully handpicked at dawn by locals to retain the dewy morning freshness. It is from these roses that some of the world’s finest rose oil is made. Nobody knows for sure how roses first came to this remote region of Morocco, but legend has it that merchants from Damascus introduced them to the area long ago.

Combined with the undertones of Mediterranean cypress and Atlas cedar, powdery oakmoss and the delicious smokiness of cade provide a perfect counterpoint to the sweet Moroccan rose.

Morocco is a truly unique scent originating from the heart of these African mountains; just as the rose traveled from ancient Syria to the heart of Morocco, this intoxicating scent will travel to you.

Posted

Ik ben ook nog benieuwd naar dit merk, mij leek ook de Himalaya de mooiste geur.

Misschien toch maar eens zo'n aftershave bestellen voor na het scheren van het hoofd.

En aangezien Snuff het de lekkerste geur vindt van alle samples die er bestaan, moet hij ook wel erg lekker zijn.