Jump to content

feather bestellen via ebay

Eric

Recommended Posts

Zelf goede koop ervaringen via Ebay. Ook DE mesjes. Maar ik kijk altijd wel even naar de feedback score van een verkoper en ik maak even contact bij grotere aankopen.

En is het niet zo dat je met een betaling via PayPal altijd van de gelegenheid gebruik kunt maken 'niet goed geld terug'? Of niet geleverd geld terug?

Ik heb al mijn Feathers ook via Ebay gekocht en altijd de originele mesjes gekregen maar ook ik kijk altijd eerst naar de beoordeling van de verkoper, of dat echt garantie is voor de juiste mesjes is weet ik niet.

Ook bij PayPal moet je eerst contact opgenomen hebben met de verkoper als dat mogelijk is.

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Ik heb een keertje 100 Perma-Sharp Super mesjes besteld op e-bay. Speciaal van een verkoper uit Turkije gekocht (aangezien ze vooral voor die markt gemaakt worden). Uiteindelijk bleek dat het opschrift op de individuele doosjes heel lichtjes afweek van de productfoto op e-bay, maar wat ik persoonlijk erger vond was dat het opschrift op de mesjes ook verschillend was. Na 2 scheerbeurten met een mesje was ik niet 100% overtuigd van de authenticiteit van de mesjes, dus meteen een klacht ingediend bij PayPal. De verkoper was heel bezorgd en heeft meteen het volledige bedrag teruggestort zonder dat PayPal effectief is moeten tussenkomen om een beslissing te nemen.

• 11 months later...

Jullie hebben duidelijk al een tijd lang geen casette mesjes meer gekocht. Met bovenstaande uitspraken lijkt het alsof DE duur zijn ?.

De 100 die ik vandaag besteld heb zijn 1/4 van een Mach 3, online, en 1/8 van wat ze in de winkel kosten. Persoonlijk ben ik nog elke keer te blij verrast met de lage prijs van DE mesjes om op Ebay te zoeken. De krabbers die hier regelmatig getoont worden daar en tegen ?.

Het is geen commentaar. Maar ik vond het contrast in prijs beleving (klinkt als een vieze marketing term ?) grappig ?

• I like it 1
  • Thanks! 1
  • Haha 1