Harkos Posted October 16, 2017 Posted October 16, 2017 Uit een sotd: Daar de Skin Bracer menthol zou bevatten, deze gepakt voor na de Margeritas. Nou dat was een zwart gat. Op zich een aardige AS, maar de menthol na de Margeritas was ver weg. Dat is precies de reden dat ik het mix met Osage Rub. Als ik thuis ben gaan er pure menthol kristallen in. Dat lijkt me wel wat. Verder best aardig spul. 3 flesjes Skin Bracer meegebracht uit Frankrijk. Zoals reeds gezegd is de menthol erg achter de horizon voor de liefhebber. Gemixt met 100% Osage Rub, zoals Moods al eens vermelde. Mijn vrouw vind het lekker ruiken, ik vind het aardig ruiken, zuurtjes met menthol hoedjes, maar geen vorstschade. Nu nog het fijn regelen, iets opvoeren met menthol kristalletjes. Het concept is erg prettig!
roland Posted October 16, 2017 Posted October 16, 2017 Dat is precies de reden dat ik het mix met Osage Rub. Als ik thuis ben gaan er pure menthol kristallen in. Dat lijkt me wel wat. Verder best aardig spul. 3 flesjes Skin Bracer meegebracht uit Frankrijk. Zoals reeds gezegd is de menthol erg achter de horizon voor de liefhebber. Gemixt met 100% Osage Rub, zoals Moods al eens vermelde. Mijn vrouw vind het lekker ruiken, ik vind het aardig ruiken, zuurtjes met menthol hoedjes, maar geen vorstschade. Nu nog het fijn regelen, iets opvoeren met menthol kristalletjes. Het concept is erg prettig! Hoe is de verzorging na het scheren, van de Skin Bracer zelf Harrie?
Harkos Posted October 16, 2017 Author Posted October 16, 2017 Dat is precies de reden dat ik het mix met Osage Rub. Als ik thuis ben gaan er pure menthol kristallen in. Dat lijkt me wel wat. Verder best aardig spul. 3 flesjes Skin Bracer meegebracht uit Frankrijk. Zoals reeds gezegd is de menthol erg achter de horizon voor de liefhebber. Gemixt met 100% Osage Rub, zoals Moods al eens vermelde. Mijn vrouw vind het lekker ruiken, ik vind het aardig ruiken, zuurtjes met menthol hoedjes, maar geen vorstschade. Nu nog het fijn regelen, iets opvoeren met menthol kristalletjes. Het concept is erg prettig! Hoe is de verzorging na het scheren, van de Skin Bracer zelf Harrie? Laat een frisse droge huid achter. Echt verzorgend valt wel mee. Ik gebruik altijd nog een ASB er na. Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
guy1307 Posted October 17, 2017 Posted October 17, 2017 Ik heb hem ook meegebracht uit Frankrijk samen met de Menne Green Tonic en de Williams Savanah. Lekkere luchtjes vind ik.
Recommended Posts