Jan Zoethout Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 De laatste tijd moet je telkens weer aanmelden als je een link naar 't forum volgt - ook als je daarvoor "onthouden" hebt aangevinkt ... Foutje in de software ??
Snuff Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Had dat de laatste week ook, is opeens terug ok (behalve één keer dan).
Jan Zoethout Posted October 14, 2017 Author Posted October 14, 2017 Heb er nog steeds last van ... hinderlijk ...
efsk Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Och. Éen keer op een knop duwen. Werkelijk vele malen minder hinderlijk dan de lange laadtijden van voorheen.
ChrisVanMeer Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Rechts onderin het forum even klikken op "Verwijder alle forumcookies". Pagina verversen - als het goed is ben je dan gelijk uitgelogd. Daarna weer inloggen. Volgens mij moet het daarna weer goed zijn.
Jan Zoethout Posted October 14, 2017 Author Posted October 14, 2017 Rechts onderin het forum even klikken op "Verwijder alle forumcookies".Pagina verversen - als het goed is ben je dan gelijk uitgelogd. Daarna weer inloggen. Volgens mij moet het daarna weer goed zijn. Werkt niet - echt niet ...
ChrisVanMeer Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Dan weet ik het niet. Als het een fout in de software is zou het iedereen moeten treffen. En volgens mij is dat nu (nog) niet het geval.
Jan Zoethout Posted October 14, 2017 Author Posted October 14, 2017 Dan weet ik het niet. Als het een fout in de software is zou het iedereen moeten treffen. En volgens mij is dat nu (nog) niet het geval. Ik weet 't ook niet, maar 't werkt niet - voor geen meter ... Kun je iets van logging aanzetten, om de zaak te traceren ?
ChrisVanMeer Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Volgens mij niet. Je kan nog proberen je internet cache en cookies te legen.
Jan Zoethout Posted October 14, 2017 Author Posted October 14, 2017 Lijkt een FireFox probleem - word ik niet blij van ...
Jan Zoethout Posted October 14, 2017 Author Posted October 14, 2017 Wacht ik wel tot er een nieuwe update van FireFox voorbijkomt. Ach ja ... Windhoos ... (zucht) ...
efsk Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Op mijn firefox (wel onder linux) heeft het advies van Chris gewerkt Jan. Heb jij niks aan natuurlijk.
Jan Zoethout Posted October 15, 2017 Author Posted October 15, 2017 Soms werkt het om na de handeling zoals beschreven door Chris, firefox even opnieuw op te starten.Bij mij werkte dat. Ook dat heb ik geprobeerd - zonder resultaat ...
Recommended Posts