virginbird Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Goedemiddag allemaal, ik ben Bird en ben een beginnend nat scheerder, door een vriend een verjaardags pakket gekregen met mooie Edwin Jagger krabber , zeep en scheermesjes, ASB erbij, aluinblikje, dus je kunt wel vvoorstellen dat dat het mooiste kadoo was.. Nu ben ik hier aanbeland en wil leren over scheren, ook met open mes en zelf slijpen.. Woon in omgeving Rotterdam en ben getrouwd met Virginia. Wens iedereen veel scheerplezier en ga mezelf nu weer bezighouden met de samples die ik moet uitproberen van een nieuw zeepmerk..groetjes.
HiFuMi Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Welkom Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
virginbird Posted October 27, 2017 Author Posted October 27, 2017 Wow wat een welkom hier, begint goed..dank daarvoor.
Snuff Posted October 28, 2017 Posted October 28, 2017 We hopen op actieve deelname aan het forum, daarom verwelkomen we je in onze scheerfamilie!
Nienke Posted October 28, 2017 Posted October 28, 2017 Nog van harte welkom op het forum. heel veel lees maar natuurlijk ook schrijf plezier hier!
Recommended Posts