Snowmiss Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 - J&T #2212 met Scheermonnik Soek - Lord L122 met Dorco (2*) - Cien X-Bolt met als resultaat een zeer onverwachte BBS!
Jerry9630 Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Merkur 37c met Wilkinson Sword mesje (4) Edwin Jagger Super badger M TOBS avocado Aluin Myrsol blue 444 balm De 37c blijft een fantastische krabber. In 3 ronden mooi glad.
Tjebbe Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Goedemorgen! Stirling Kong, TFS Scheerzeep Blauw, Above the Tie S2 op iKon Bulldog greep, Kai (3), Aloë Veragel, Gentlemen's Hardware Post Shave lotion. Fijne dag!
Harkos Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Yaqi R1605-S Tuxedo, Gladjanus monster A, Asylum RX, Feather Professional 8e x, Pinaud-Clubman After shave lotion Original, Nivea Men Sensitive Cooling aftershave balsem. Kwast en zeep: Yaqi R1605-S Tuxedo en Gladjanus monster A: Via een ander kanaal werd ik uitgenodigd om testzepen van Gladjanus te proberen. Deze lagen gisteren bij de post en dus vanmorgen maar meteen geprobeerd. De zeep opgeklopt met mijn nieuwe Yaqi Tuxedo, overigens een prima kwast voor het geld. Wel een lijmbobbel, maar kon wel eens zo zijn bedoeld, want heb er geen last van en de ruggengraat is prima. Terug naar de zeep. Deze laat zich makkelijk opkloppen. Gaat hier om een tester met weinig geur, dit om de scheereigenschappen te beoordelen. Ruikt dus niet bijzonder, beetje naar zeep uit de oude doos. Het schuimt echter als een dolle. Gisteren in de Poolse kom en vanmorgen in de Poolse scuttle met warm water heb ik zo een kwast en kom vol schuim, dat goed verzorgt en glijdt. Mesje en krabber: De Feather Professional voor de 8e x gebruikt. De Feather blijft gaan. Merk og niets van sleetsheid De Asylum en de Feather zijn, zoals reeds eerder gezegd, een prima combi. Resultaat BBS. Tot slot: Daar de zeep weinig geur geeft, de Pinaud Original genomen, de doet zijn werk en ruik ik nog uren. Nivea voor de gevoelige huid er op, daar ik niet weet wat het schuim met mijn olifantshuid doet. Klaar voor een dagje uitpakken van de gekochte wijntjes en zo nog wat dingetjes.
Mikali Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Dovo Black star Maseto fan shape Castle forbes pre shave Stirling Gentleman Aluin Stirling Gentleman ASB EINDELIJK een min of meer goede scheerbeurt gehad uit de Dovo Black star. Aan men rechterbakkebaard nog een héél dun strookje stoppels dat niet mee wilde met ATG scheren. Verder BBS. Dus we zijn er bijna. Wat betreft de Gentleman, heerlijk geurtje, mijn eerste idee was hmmm lekker, kaneel. Blijkt er helemaal geen kaneel in te zitten LOL Van de Stirling ASB's ben ik ook wel fan, blijven wat langer vettig wat ik wel prettig vind.
Hanskoning Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 @Harrie zie ik jou SOTD met de zeep Gladjanus en hierbij de toevoeging weinig geur, denk ik vervolgens onze sample rook toch echt wel lekker fris Tot het te binnen schoot dat de sample die wij van Nienke kregen naar de naam Gladjakker luisterde Trouwens soms heb je stickers op de deksel die je aanzetten tot aankoop en heel af en toe juist andersom. Nu met een paling op het deksel geld voor mij het laatste, heel onsmakelijk
Arnout Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Vanmorgen proraso wit met een chinese syntheet, lekker! Nadien de helld, redelijk agrsessief doorgeslepen op de jnat, maar toch een leuke scheerbeurt. Wel wat aluin meer zeer zacht geschoren. Afgewerkt met de proraso wit asb,..
Hanskoning Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 De Maseto 2 bander 24mm maakte van de BDF zeep in geen tijd een volle kom schuim. De Mulcuto Nadelspitzen voorzien van een Gillette Rubie Platinum Plus mesje 2x verzorgde weer het edele irritatieloze maaiwerk. De afwerking met behulp van de Proraso zorgde voor een fris gevoel op deze druilige dag.
Kingjack Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Spalding 6/8 Maseto 24 mm extra dense finest Extro - dandy Superglad met de Spalding na 3 rondjes, eigenlijk een mes dat te goed is deze gebruiker.... De Maseto had geen moeite om een uitstekend schuim te kloppen uit de dandy van Extro die nu echt bijna op is. De kwast is echter nog iets te stug om het schuim echt lekker op te brengen, vaker gebruiken dus,,, Fijne beurt en lekker opgefrist naar huis.
Edsel Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 SOTD van vanochtend: Gillette Old Type Shark Super Stainless (6) Omega 10019 Scheermonnik Bayrum Kruidvat ASB
Hanskoning Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 weer die heerlijke Steampunk het is dat ik over een ijzeren gestel beschik
Harkos Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 @Harrie zie ik jou SOTD met de zeep Gladjanus en hierbij de toevoeging weinig geur, denk ik vervolgens onze sample rook toch echt wel lekker fris Tot het te binnen schoot dat de sample die wij van Nienke kregen naar de naam Gladjakker luisterde Trouwens soms heb je stickers op de deksel die je aanzetten tot aankoop en heel af en toe juist andersom. Nu met een paling op het deksel geld voor mij het laatste, heel onsmakelijk Gerookte paling niet lekker???
efsk Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Gerookte paling niet lekker??? Néé Pardon? Gaat het wel helemaal goed met je Hans? Gerookte paling! Een mooier product heeft de mens nog niet weten te bedenken!
Hanskoning Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Pardon?? Een beter product daar versta ik alles onder, hoewel ik moet dan een uitzondering maken voor tomatensoep en bleekselderij.
Loei Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Rockwell 6C plaat 4 Rapira Super Stainless Razorock Plissoft TBS Maca Root Ritual of Dao Sinds vandaag weer aan het werk, dan moet het hoofd glad zijn natuurlijk. Een heerlijke scheerbeurt gehad met de Rapira in de Rockwell. De Maca Root crème deed het ook super. De rituals is ook weer een bewijs dat body crème/lotion prima als ASB kan fungeren, erg fijn spul dit. DFS! Verstuurd vanaf mijn STF-L09 met Tapatalk
efsk Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Geen gerookte paling maar wel progressive rock. De mensheid glijdt af ...
iwan073 Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Shave of the Day - Maandag 9 oktober 2017 Yaqi Black Marble Synthetic 24mm Taylor of Old Bond Street - Mr Taylors Shaving Cream Edwin Jagger DE89 "Barley" Gillette 7 O'Clock SharpEdge De Vergulde Hand - After Shave Balsem
Edsel Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Gillette Old Type Shark Super Stainless (7) Omega10019 Scheermonnik Soek Pitralon Original ASL Nivea Sensitive ASB
Jerry9630 Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Merkur 34c met Treet platinum mesje (4) AP Shave Co cashmere TBS maca root Aluin Brut original Nivea balm
Tjebbe Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Druivenpitolie, Stirling Kong, Mama Bear's Grapefruit Ice, Timeless OC, Kai (4), Eigen Toco Tholin/den aftershave balsem.
Harkos Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Yaqi R1605-S Tuxedo, Gladjanus monster B, Asylum RX, Feather Professional 9e x, Cien Ice, Nivea Men Original-Mild Aftershave Balsam. Kwast en zeep: Yaqi R1605-S Tuxedo en Gladjanus monster B: Galdjanus Monster B met de Yaqi Tuxedo klopte een aardig schuim. Echter bleef dit monster heel fijnblazig en werd niet van die dichte stevige schuim. Kon hem wel goed opsmeren en gaf ook wel een goed beschermende laag, maar dat kan beter. Tevens is de geur ook niet onderscheidend beter dan Monster A. Een licht frisse geur, die in het schuim weg is. Dit kan beter en wordt ook beter volgens de producent. Het is wel een bruikbare zeep, maar er is zoveel beters, dat dit nog even onderhanden genomen moet worden. Mesje en krabber: De Feather Professional voor de 9e x gebruikt. De Feather doet ook deze keer weer gewoon zijn werk. In de Asylum gewoon effectief de baard er af. Resultaat BBS. Tot slot: Geurtje gemaakt met de Cien Ice AS en verzorgd met de Nivea Original ASB
DannyVG Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Daishi 1072 Jan zoethout kugekfanger borstel met Tuxedo 24 mm Aluin Eufros janbonman brisa de oriente zeep Floid blue Eufros janbonman brisa decoriente asb Goede scheerbeurt met bbs als resultaat
onno Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Koraat 7/8 Martin de Candre Rose J&T tweeband das Penhaligon BB ASB Lekker geschoren maar niet zo glad als afgelopen dagen. Een mooie dag!
Recommended Posts