Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje lid van t forum, maar nog niet echt de tijd genomen om me voor te stellen.

Ik ben Marvin 30j oud,(Maastricht)

Ik maak gebruik van een open scheermes, ongeveer een jaartje of 4 alweer en dat had ik al veel eerder moeten doen. (DOVO silversteel en DOVO shavette).

Sinds kort gebruik ik ook een safety razor. Echt lukken wilt het nog niet, en ik weet ook niet goed wat ik er van moet vinden. (Wilkinson sword plastic) (Chinese Futur) (yintal geen idee welke) ( Fatip Grande dorato).

Posted

Welkom en veel lees- en scheerplezier!

Grappig om te zien, dat er ook mensen eerst een open mes gebruiken en daarna ook een krabber willen proberen......

Posted

Hey nog een welkom !

Als het een troost mag zijn, ik scheer mij al een jaar of 6 met het open mes, en ben nadien ook eens gaan experimenteren met een DE. Buiten destijds mijn hoofd kaalscheren kon ik er mij niet comfortabel mee scheren.

Inmiddels staan er terug pluimen op mijn kop en laat ik de DE's voor wat ze zijn :)

Posted
Welkom!

Waarom de pogingen met een DE?

Op YouTube gezien, er over gelezen onder andere hier op dit forum en mijn opa gebruikte dat altijd. Collega's op het werk scheren ermee dus wilde ik een DE ook eens graag proberen.

Posted
Hey nog een welkom !

Als het een troost mag zijn, ik scheer mij al een jaar of 6 met het open mes, en ben nadien ook eens gaan experimenteren met een DE. Buiten destijds mijn hoofd kaalscheren kon ik er mij niet comfortabel mee scheren.

Inmiddels staan er terug pluimen op mijn kop en laat ik de DE's voor wat ze zijn :)

Dankjewel voor het antwoord.

Met een open mes snijdt ik me zelden of nooit dat kan ik niet zeggen van een DE, maar ik geef het voorlopig nog niet op haha

Posted

Van harte welkom. Heel veel schrijf, lees en scheer plezier. Het blijft een kwestie van persoonlijke smaak en veel uitproberen. Maar komt vast goed. Is ook wel weer het leuke er van.

• 1 year later...