Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ik dacht waarom niet een topic maken waarin we onze "Wish List" kunnen plaatsen.

Ik heb geen grote lijst omdat ik niet zo op de hoogte ben van wat er allemaal verkrijgbaar is en dat is misschien maar goed ook? ;)

Dit is mijn huidige Wish List.

Waar ik het meest naar uit kijk staat op nummer 1.

1. Geo F. Trumper - Almond Shaving Cream
  2. Chiseled Face - Summer Storm
  3. Truefitt & Hill - Almond Shaving Cream
  4. Taylor of Old Bond Street - Almond Shaving Cream
  5. Taylor of Old Bond Street - Avocado

Enig idee waar je het makkelijkst aan die Chiseled Face - Summer Storm kunt komen?

Geen van de Nederlandse winkels lijkt het te hebben :(

Edited by iwan073
Top 5 aangepast
Posted
Gewoon via maggard. Net als de rest van je lijstje.. verzenden vanaf daar is goedkoper dan in Nederland dus maak je lijst korter

Hoe wordt het bezorgd in Nederland, via PostNL?

Posted

Gisteren trof ik mijn zeepje van Maggard na 14 dagen in de groene bus (zonder slot) voor het huis.

Op mijn wishlist staan nog

- een rozenzeep (zou MdC er weer 1 uitbrengen?)

- een sandelhout zeep (geen Harris, T&H, TOBS, CF) maar wat dan wel?

Posted

Martin de Candre zal naar alle waarschijnlijkheid weer een zeer beperkte oplage van de rozen uitbrengen met Kerst.

Posted
Gewoon via maggard. Net als de rest van je lijstje.. verzenden vanaf daar is goedkoper dan in Nederland dus maak je lijst korter

Ik dacht dat verzenden juist duur was vanuit de VS...

Wat zijn de verzendkosten daar?

Op mijn lijstje staat o.a. aftershave van Phoenix.

Als het goed is binnenkort verkrijgbaar in Spanje.

Posted

Onno: probeer anders de Haslinger eens. Ook een uitstekende zeep, makkelijk opschuimend, geschikt voor de gevoelige huid en de sandelholz ruikt best.

Posted
PannaCrema, de drie varianten.

Toevallig deze morgen de rode gebruikt, echt topklasse! Binnenkort 30% korting op de zepen (vrijdag 24 november).

Posted
Onno: probeer anders de Haslinger eens. Ook een uitstekende zeep, makkelijk opschuimend, geschikt voor de gevoelige huid en de sandelholz ruikt best.

Heb je al eens Golddachs of Klar sandelhout geprobeerd Onno? Zeer goede zepen waarvan alleen de geur iets zwakker is?

Trouwens voor jouw gevoelige huid is Dr. Dittmar misschien wel een hele goede zeep.

http://www.doktordittmar.de

Altijd fijn scheervrienden (geen ironie!)

Posted

Ik dacht dat verzenden juist duur was vanuit de VS...

Wat zijn de verzendkosten daar?

Op mijn lijstje staat o.a. aftershave van Phoenix.

Als het goed is binnenkort verkrijgbaar in Spanje.

Maggard heeft zijn verzendkosten daadwerkelijk sterk verlaagd. Een zeep naar Nederland verzenden kost nu iets meer dan $5 en twee zepen laatst $ 8,30

Dat is bijna goedkoper als een pakje verzenden in Nederland met Post.nl of Kiala :o

Alleen aftershave komt de oceaan niet over en omdat er tot nu toe er een bedrag van ongeveer $ 15 op de buitenkant van hun pakjes vermeld staat -dit als de inhoud duurder is dan $ 24- hoef je ook geen douanekosten te betalen.

Posted
Heb je al eens Golddachs of Klar sandelhout geprobeerd Onno? de

God.... wat is die Klar Seifen kostbaar. Volgens mij de duurste harde zeep die ik (nu) ken. Zou die dan nog beter zijn dan MdC?

Dan valt Golddachs reuze mee , als ik hem zonder verpakking koop.....

Posted

klar seifen vind ik een heel goede zeep maar MdC staat er voor mij toch boven. (pannacrema is nog duurder maar ook beter).

Posted

Ja dit zal waarschijnlijk niet als verrassing komen maar de Klar sla ik hoger aan als de MDC.

maar hier geldt natuurlijk het aloude bekende SZMZNWAZ :o

Oftewel: Snuffie Zijn Mening Zal Natuurlijk Weer Anders Zijn :x:lol:

• Haha 1
Posted
Martin de Candre zal naar alle waarschijnlijkheid weer een zeer beperkte oplage van de rozen uitbrengen met Kerst.

Volgens wat ik van hun had gehoord zou met Kerstmis de Agrumes terug komen, als dan ook de rozen terug zijn moet ik er al 4 aanschaffen :lol:

Dear Sir,

Thank you for your e-mail ; that is a great pleasure to speak with our "followers"!

Concerning the agrume fragrance shaving soap wich is a limited edition, you will be able to find it for Christmas. You will be warned by our website and our Facebook portal.

Best regards,

Augustin Strodijk

Martin de Candre soap company

Posted

Op mijn wishlist in volgorde van "belangrijkheid" (lees: komen er het eerste)

MDC: alle varianten

Pannacrema: alledrie

Caste Forbes: Lime + ASB

Meissner: Indian flavor, Salty Sea Sage (+bijbehorende ASB)

Stirling: Barbershop/Bakerstreet/Gentleman/sharp dressed man/executive man (+bijbehorende ASB)

Dus de komende maanden weet ik de kast nog wel te vullen :-)

Posted

Waar jij naar verlangd staat hier al lang in de kast 8-) Je hebt wel goede smaak moet ik zeggen in tegenstelling met een niet nader te noemen lid alhier :twisted:;)

Posted
Waar jij naar verlangd staat hier al lang in de kast 8-) Je hebt wel goede smaak moet ik zeggen in tegenstelling met een niet nader te noemen lid alhier :twisted:;)

Nee hoor Snuffie kijk Pannarcrema heb ik nog nooit hier in huis gehad dus daar kan ik niet over oordelen, maaaaaarreeee het klinkt Italiaans is het dat ook? :mrgreen:

Alle daar onder vermelde zepen zijn pure klasse dus een fantastisch lijstje, één puntje van kritiek het lijstje staat op zijn kop :lol:

En die MDC is zeker geen verkeerde zeep maar zoals al eens eerder geschreven vind ik hem zwaar overgewaardeerd en te duur voor wat hij biedt.

Dan vind ik dat in vergelijking bijvoorbeeld 5,8 OZ Stirling zeep die vervolgens gelijkwaardig maar in mijn optiek zelfs nog een iets beter schuim geeft, daarbij ook nog veel mooiere geuren biedt en dit slechts voor het luttele aankoopbedrag van $13 een veel maar dan ook veel betere prijs/kwaliteitsverhouding heeft.

Posted

Ik heb niet echt een wishlist. Wel wat dingetjes die ik nog eens een keer wil proberen, maar voorlopig heb ik nog voor een jaar scheren in de kast staan. Daarbij heb ik zelfs nog samples staan die ik nog niet eens uitgeprobeerd heb, dus tja....