Mikali Posted September 20, 2017 Posted September 20, 2017 Een vraagje voor diegene die beide hebben. Zit er kwaliteitsverschil tussen de ASB van Meissner en Castle Forbes? Ik vermoed dat beide wel goed zijn maar er zit toch wel wat prijsverschil op ...
Hanskoning Posted September 20, 2017 Posted September 20, 2017 Van de Meissner diverse samples gebruikt en van de CF heb ik de Lavendel balm, allebei uitstekende producten die goed verzorgen en spaarzaam in gebruik zijn. Ook de geuren zijn goed en sterk dus wat dat betreft is er geen moverende reden om voor de duurdere CF te kiezen. Wil je echter een pure prachtige Lavendel geur dan is de CF een verplichte koop dan wel samen met de ook al zo mooi geurende scheerzeep. Een mooiere Lavendel geur ben ik in scheerland nog niet tegengekomen.
onno Posted September 20, 2017 Posted September 20, 2017 Ik heb de CF 1445. Een mooie complexe kruidige geur. Voor mij beter dan de wat 'extremere' geuren van Meissner. Het grootste verschil voor mij is ruime hoeveelheid eucalyptus olie dat Meisner gebruikt. Het brandt langdurig op mijn gezicht. Ik prefereer overigens meer de balmen van Saponificio Varesino en Penhaligon. Veel verzorgender: maar goed ik heb dan ook een tutten huidje
Recommended Posts