Jump to content

Gillette Super Silver 50% korting bij de AH

iwan073

Recommended Posts

Ik ken de mesjes niet, maar ze zijn stevig aan de prijs, tenminste als de prijs die je noemt de 50% prijs is. Als ze voor de helft van dat bedrag gaan is het nog steeds geen koopje, maar dan kost een doosje je geen rib uit je lijf.

YMMV wordt veel gezegd, dus proberen kan altijd ;-)

We kunnen het er ook wel over eens zijn dat het logisch is dat ze voor € 6,16 nog niet de winkel uitvlogen!

Ik heb ze hier ook wel eens voor 8,95 per 10 zien hangen :shock:

Volgens mij zijn deze mesjes de reden dan m'n vader een jaar of 5 geleden is gestopt met DE scheren. Hij kon gewoon geen fatsoenlijke mesjes meer vinden bij de plaatselijke drogisten. Dat hij ze ook via internet had kunnen kopen is weer een heel ander verhaal natuurlijk.

Waarschijnlijk is die hoge prijs gewoon door Gillette-beleid gekomen. Maak die DE mesjes lekker duur zodat niemand ze wil kopen, vervolgens haal je ze uit het assortiment en duw je iedereen een nog duurder cartridge systeem door de strot.

Ik had 5 pakjes in mijn mandje liggen. Ik dacht er van die €3,08 50% af zou gaan. Maar dat was niet het geval, waardoor ik maar 2 pakjes heb meegenomen.

Maar als ik het zo lees mag ik wel blij zijn dat ik er geen 5 heb!

Nu maar afwachten of ik ze óók bagger ga vinden. :)

• 4 weeks later...

Gillette SS zijn samen met de HEMA mesjes 1 vd weinige DE mesjes die je offline kunt kopen in Nederland.

Helaas zijn de gillette ss bagger. Ze voelen al bot wanneer je ze uit de verpakking haalt en voor de eerste keer gebruikt. Als je dan toch offline DE mesjes wil scoren die ook nog velen malen goedkoper zijn,en nog 10xbeter scheren kun je beter naar de HEMA gaan. 2,10 euro voor een pakje van 10 ipv 8 euro voor een pakje botte gillette ss mesjes(bijna 4x zo duur!! maar ook 10xzo slecht!)

Gillette en Wilkinson willen gewoon dat wij weer allemaal aan die dure shi... :o van hun gaan 3 mesje 4 , 5 toe maar dadelijk10 mesjes voor een nog beter resultaat. Aan ons de schone taak om de DE te promoten!

Door mijn enthousiasme zijn er toch weer een man of 7 extra aan de DE gegaan maw zeg het voort zeg het voort. Belachelijke prijs die Gillette en het licht er iets te dik boven op dat ze je weer aan die dure systemen willen hebben. De DE verbannen ze maar ons houdt dat niet tegen Ach "mijn" leverancier levert mij de Sharks voor 62.5 euro cent per pakje van 5 stuks zal Gillette niet leuk vinden maar ik lach me een krul in m,n staart. Iedereen aan de DE....koffie erbij? :D

Gillette en Wilkinson willen gewoon dat wij weer allemaal aan die dure shi... :o van hun gaan 3 mesje 4 , 5 toe maar dadelijk10 mesjes voor een nog beter resultaat. Aan ons de schone taak om de DE te promoten!

Door mijn enthousiasme zijn er toch weer een man of 7 extra aan de DE gegaan maw zeg het voort zeg het voort. Belachelijke prijs die Gillette en het licht er iets te dik boven op dat ze je weer aan die dure systemen willen hebben. De DE verbannen ze maar ons houdt dat niet tegen Ach "mijn" leverancier levert mij de Sharks voor 62.5 euro cent per pakje van 5 stuks zal Gillette niet leuk vinden maar ik lach me een krul in m,n staart. Iedereen aan de DE....koffie erbij? :D

Ze zullen bij de drogist inderdaad geen reklame maken voor DE scheren. Ze verdienen er inderdaad niks op. De duurdere systemen levert heb meer op. Vandaar dat je weinig tegenkomt bij supermarkten of drogisten.

Daarom is men inderdaad niet op de hoogte van wat er meer te krijgen is op scheergebied dan de standaard MachIII of fusion met blik scheergel foam.

Van de collega's die nu ook aan de DE zitten waren er in het begin een paar bij die dachten ja natuurlijk...beetje wantrouwig, veel gladder dan Gillette bestaat niet . Geloofde heilig in de Fusions en Gillette systemen totdat ik ze eens liet zien waar ik mee schoor, interesse gelijk gewekt en toch maar eens proberen wat die Bronda uitvreet met die DE mesjes . Lekkere scheerzeep erbij "kijk jongens dit is de TOBS de "rose" geur :o en allemaal een lach op hun smoelwerk van zo he dat ruikt lekker die roze geur. Ja jongens dit is wat anders dan die blauwe gel van het huismerk van AH...dat wil je nog geeneens op je kont smeren... :lol: en ze waren binnen de kortste keren om. Geweldig toch.

En nu met de verschillende aftershaves aan het stoeien: Bay Rum (moet ik nog eens proberen) hoor er goede verhalen over maar ja welke? je heb er veel soorten van, suggesties? Floid amber, Floid Blue, Vitos, Jean Paul Gaultier, en de topper voor mij op dit moment de Eau de toilette van Acqua di Parma Blu Mediterraneo in de geur Mandorlo di Sicilia echt een top geur, handgemaakte geuren met alleen pure ingrediënten. Deze geuren zijn werkelijk een genot, kost wat maar dan heb je ook wat en 2 puffjes en je bent de hele dag verzekerd van een heerlijke geur die de hele dag heerlijk bescheiden aanwezig blijft. En met 150 ml doe je ongelooflijk lang. Kan deze geur een ieder ten zeerste aanraden.

Nadeel van after shaves vind ik , terwijl ze echt heel goed ruiken dat ze vrij snel verdwenen zijn. Hooguit een uur of 2 ,3 en dan is het meeste wel weer verdwenen.

Ik vraag wel eens aan de vrouwelijke collega's ruiken jullie nog wat en dan gaan die neuzen vol in m,n nek...haha! :mrgreen: nee bijna niets mee , ja in de verte...ok ik weet genoeg. Even de verstuiver uit de tas en sprayen maar! en oh! ja hoor ze ruiken um. Oh! die is wel lekker de Vitos . Kom je een dag later met de Jean P Gaultier en krijg je als antwoord hmmm die geur ruik je overal! :cry: die van gisteren vonden we lekkerder. Tja een zoetige geur doet het over het algemeen erg goed.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.