Snuff Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Is er hier iemand die voor de hangende haar test wel eens met succes haar extensies (van echt haar dus) gebruikt heeft? De vraag komt eigenlijk van iemand die mij kent en ik kan er geen antwoord op geven. Hij zoekt namelijk een voorraadje echt donker haar om te gebruiken bij het testen van zijn messen en wil dit gaan gebruiken. Hij zou natuurlijk ook bij een kapper wat afgeknipte haren kunnen opvragen maar dat leverde bij hem (en mij ook vroeger) heel uiteenlopende resultaten op vanwege dat de haren meestal gekleurd en chemisch behandeld zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 18, 2017 Author Share Posted October 18, 2017 Hij heeft ondertussen haar extensies gevonden die onbehandeld zijn en dat schijnt prima te werken, toch bedankt voor je antwoord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Heeee Snuffie je kan toch ook een pruik op maat laten maken??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 19, 2017 Author Share Posted October 19, 2017 Is niet voor mij jongen, straks wil je me ook nog op hoge hakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 in deze genderneutrale incusive wereld is dat een hele foute opmerking Ron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 In een wat voor wereld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted October 19, 2017 Share Posted October 19, 2017 In een wat voor wereld? inclusieve Hans, ik heb een tikfoutje gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 19, 2017 Author Share Posted October 19, 2017 in deze genderneutrale incusive wereld is dat een hele foute opmerking Ron Ja de ouderdom kan een mens veranderen, als je jong bent is het meer van: if it's hot fuck it no matter what Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts