Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heren,

Ik wou even jullie aandacht vragen voor een hobby projectje van een paar vrienden van me.

In hun beperkte vrije tijd houden ze zich bezig met straightrazormagazine.com en onlangs hebben ze besloten een survey over wetshaving gebruiken de wereld in te sturen. De gegevens zijn anoniem en worden als vertrouwelijk beschouwd. Uiteraard zou ik zeggen.

Ik wou jullie vragen of jullie eraan zouden willen meewerken. De survey is eerder geintroduceerd op o.a. straightrazorplace (B&B wou helaas niet meewerken aan het initiatief), coupe chou club, en op één van de Duitse fora. Helaas bestaat er geen nederlandstalige versie, maar ik durf te stellen dat de meesten onder ons voldoende Engels machtig zijn om deze in te vullen in het Engels.

Hier is de link:

https://docs.google.com/forms/d/1X8H8cOrBNqlpGFThMM6nZZUfQuLMhNSBNv-kagclS9s/viewform

Alvast bedankt !

Wim

Posted

Hier ook ingevuld :)

edit: Ze nemen alleen wel meteen aan dat je hiervoor met cartridge mes geschoren hebt. Ik heb nooit zo'n ding aangeraakt, ben begonnen met elektrisch scheren :?

Posted

Ingevuld. Wel wat sturende vragen waarvan ik me de echte statistische zinvolheid ook afvraag.

Wat ik wel interessant vind is de reden waaron B&B niet wou meewerken, wil je dat hier kwijt?

Posted

Waarom niet op B&B ? Officieel omdat het verboden is om links te plaatsen naar andere sites waar dezelfde dingen besproken worden tenzij je een "approved and paid vendor" bent, en omdat het verboden is om data mining te doen op hun ledenbestand.

Onofficieel ? Ik heb er zo m'n eigen idee over maar dat ga ik hier niet vertellen. In elk geval heeft B&B bij mij afgedaan.

Wat de statistieken betreft, ik heb er geen idee van. Maar de persoon die zich met de stats gaat bezighouden is iemand die professioneel constant met statistieken en data visualisatie bezig is, dus het is in goede handen zou ik zo denken.

Posted

De resultaten worden verwerkt in een artikel dat zal verschijnen op straightrazormagazine. De verschillende deelnemende forums zullen van het verschijnen opmde hoogte gebracht worden.

Eens de achterliggende statistische programmatie op punt staat kan dit gemakkelijk jaar na jaar herhaald worden.

Posted

Ik heb ook maar meegedaan, vond het zelf ook leerzaam omdat er dingen gevraagd worden waar je eigenlijk nooit bij stilstaat, geen moeilijke dingen maar dingen die je al zo lang als vanzelfsprekend beschouwd.

Posted

Ook ingevuld. Ik ben benieuwd.

Lastig om aan te geven wat je per maand uitgeeft trouwens, dan moet je de aankoopprijs van je krabber/straight wegzetten tegen de verwachte levensduur (of vervangingsduur ;) ). Als het puur om de zeep en de mesjes zou gaan ligt dat bedrag erg laag (minder dan 1 euro per maand denk ik zelfs als je supermarktzepen en cremes gebruikt)

Posted

Ingevuld! :D

Lastig om aan te geven wat je per maand uitgeeft trouwens, dan moet je de aankoopprijs van je krabber/straight wegzetten tegen de verwachte levensduur (of vervangingsduur ;) ). Als het puur om de zeep en de mesjes zou gaan ligt dat bedrag erg laag (minder dan 1 euro per maand denk ik zelfs als je supermarktzepen en cremes gebruikt)

Dat vond ik ook een lastige, heb maar een schatting gedaan :|