Jump to content

Recommended Posts

Posted

Na veel goede recencies en positieve Youtube filmpjes voor een kleine €6 besteld.

Scheerde een beetje raar de eerste keer, toch maar eens aan een onderzoekje onderworpen. Tsja:

1548tvp.jpg

Er zit speling in de kop waardoor het mesje scheef zit.Ik kan het gewoon bewegen. Wat een rommel. Kijken of ik mijn geld terug kan claimen.

Posted

Hmmm misschien zit er ook kwaliteitsverschil tussen Qshave en Ming Shi.

Als ik mijn geld terug kan claimen probeer ik een Qshave. Die is wel zo'n €0,80 duurder, maar dat trek ik nog wel.

Posted

Geld terug gekregen.

De Qshave is besteld, zelfs met mijn naam er op geprint.

Kijken of dit wel een acceptabele kwaliteit gaat opleveren.

• 11 months later...
Posted

Hallo medescheerders ,

Jaartje geleden ook een Q shave besteld.  (ook met naam gegraveerd ;) ) .   Had er veel over gelezen op verschillende engelse en amerikaanse sites.
Wat me daaruit is bijgebleven is dat er bij de Ming Shi versie inderdaad nogal wat gebreken voorkwamen als "scheef zittende mesjeshouder"   of
butsen in de afwerking.  De Q shave sprong er echt duidelijk positief uit qua afwerking etc.  Dus maar eentje besteld .
Ik kan zeggen een voor het geld erg goed product.
Keurig afgewerkt in mat aluminium kleur.  Goed werkende instellingmechanisme.  en geen scheef zittende mesjes.
Dat gezegd hebbende . .  qua scheren  :  ik kan er niet echt mee uit de voeten .  Gewend aan m n slanke en wendbare  Gillette-slim  vond ik het nogal een log apparaat , maar dat zou ik zeer waarschijnlijk ook van de originele Merkur vinden.  Het laatste is echt gewoon een kwestie van smaak.
Voor het bedrag kan ik van de Q shave zeker zeggen :  erg goede kwaliteit en mooi afgewerkte krabber.

En met de gegraveerde naam er ook nog eens op  . .  een erg leuke  cadeautip    :) 

Grt Sixties .

• I like it 2
Posted

Ik heb zowel het origineel als de Qshave. De qshave is van erg goede kwaliteit. Maar je moet wel houden van het type. Erg massief. Vooral onder je neus. De Vision heb ik ook en dat is nog veel ‘lomper’. Maar voor die paar euro is de qshave echt fantastisch. En niet omdat hij goedkoop is maar omdat hij erg netjes is afgewerkt en goed scheert.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Thanks! 1
Posted
Kogel schreef 4 uur geleden:

Ik heb zowel het origineel als de Qshave. De qshave is van erg goede kwaliteit. Maar je moet wel houden van het type. Erg massief. Vooral onder je neus. De Vision heb ik ook en dat is nog veel ‘lomper’. Maar voor die paar euro is de qshave echt fantastisch. En niet omdat hij goedkoop is maar omdat hij erg netjes is afgewerkt en goed scheert.

+ 1

In het verleden best wel wat Aziatische krabbers van diverse merken mogen uittesten voor Paul Kox en daar werd je af en toe niet vrolijk van, maar de Qshave is gewoon een degelijke en goede krabber met een fantastisch prijs / kwaliteitsverhouding.