Mikali Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Ik was benieuwd hoe jullie je Aftershaves kiezen na het scheren? Is dat op basis van de geur van de zeep? Of op de geur van de EDT/EDP? Of willekeurig? of ? Zelf gebruik ik het liefst van al hetzelfde merk/geur ASB als de zeep die ik ervoor gebruikte. Als ik niet eenzelfde heb, of een geur die in de buurt komt, is gebruik ik steeds Baume.be omdat die wat neutraler is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Van diverse geuren heb ik ook de AS, balm en Eau de Toilette dat maakt het éénvoudig. Daarnaast zoek ik vaak een ruikertje die in mijn optiek aansluit op de geur van de zeep. Het meest eenvoudig een AS die vrij snel vervliegt met een Eau de Toilette waarvan ik geen zeep geur heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnout Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Voor een aantal zepen heb ik een bijpassende geur, dan is het makkelijk. Maar ik heb meer zepen dan as, dan is het een beetje gokken wat complementair is en wat niet. Maar ik mis nog een aantal geurtjes is de as.... De deo en edc/p zijn nog moeilijker,.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Ik doe iene miene mutte en pak dan een fles. +1 Of het moet zo zijn dat ik van de betreffende scheercrème/zeep ook de ASL/B heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Ik doe iene miene mutte en pak dan een fles. idem, moet niet ingewikkelder zijn voor mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Ik scheer voor het douchen en ben ervan overtuigd dat er na de douche geen scheerzeepgeur meer hangt. Dus ik ben geheel vrij in selectie geur van in mijn geval balsem. Ik heb trouwens scheerzepen met een heerlijke geur die ik absoluut niet de dag om me heen wens te hebben (bijv het dennenbos van Stirling Ozark Mountain of Salty Sage van Meissner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikali Posted September 11, 2017 Author Share Posted September 11, 2017 Ik bedenk mij soms trouwens ook of het uberhaupt belang heeft een lekker ruikende balsem te gebruiken ... Na het scheren gebruik ik bijna dagelijks nog een EDT of EDP Wat sterk overheerst over de after shave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moods Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Ik gebruik eigenlijk bijna alleen maar mijn "signature scent" (ik weet niet wat de Nederlandse term is) en dat is Green Freeze (een splash). Af en toe als ik een "rauwe" scheerbeurt heb gehad gebruik ik een balsem, maar gelukkig komt dat steeds minder vaak voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Jean Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Ik gebruik altijd de fles die het meeste vooraan staat, en daar mijn vriendin toch ieder morgen alles wat er staat naloop heb ik iedere keer wel een andere ( ik vind nooit iets terug) alles staat op een andere plaats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 Ik gebruik eigenlijk bijna alleen maar mijn "signature scent" (ik weet niet wat de Nederlandse term is. Eigen of huisgemaakte AS Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 "signature scent" daarmee wordt bedoelt de geur die je altijd draagt en men daardoor met jou associeert. Kortom: je gebruikt altijd hetzelfde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikali Posted September 12, 2017 Author Share Posted September 12, 2017 "signature scent" daarmee wordt bedoelt de geur die je altijd draagt en men daardoor met jou associeert. Kortom: je gebruikt altijd hetzelfde. Ha weer wat bijgeleerd ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 daar mijn vriendin toch ieder morgen alles wat er staat naloop ... ( ik vind nooit iets terug) alles staat op een andere plaats Ik leef met je mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Jean Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 Ik gebruik altijd de fles die het meeste vooraan staat, en daar mijn vriendin toch ieder morgen alles wat er staat naloop heb ik iedere keer wel een andere ( ik vind nooit iets terug) alles staat op een andere plaats Oeii zouden ze een dag taak aan hebben hier.. zoveel zooi staat er in die kamer.. Maar sterkte. Ja 3 meter plaats, en ik gebruik 50 cm en nog moet alles van mij schuiven brrrr, ik ga een kat houden alleen weet ik niet of die zo lekker kan koken en poetsen ( en mij mijn kl...te na dragen hihihih Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 Ik gebruik altijd de fles die het meeste vooraan staat, en daar mijn vriendin toch ieder morgen alles wat er staat naloop heb ik iedere keer wel een andere ( ik vind nooit iets terug) alles staat op een andere plaats Oeii zouden ze een dag taak aan hebben hier.. zoveel zooi staat er in die kamer.. Maar sterkte. Ja 3 meter plaats, en ik gebruik 50 cm en nog moet alles van mij schuiven brrrr, ik ga een kat houden alleen weet ik niet of die zo lekker kan koken en poetsen ( en mij mijn kl...te na dragen hihihih Je bent gewoon te veel van huis geweest en nu met je je plek nog bevechten. Kratten lijkt me inderdaad wel een leuke oplossing. Of al haar spullen op de rand van het bad misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Niet. Ik prefereer zepen waarvan de geur niet blijft hangen. Als ik iets combineer, dan is het bijvoorbeeld ASB en EdT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinus Posted November 1, 2017 Share Posted November 1, 2017 Nou heb van een paar zepen ook de as, maar vaak heb ik wel een aftershave die goed bij de gebruikte zeep past. Vind het zelf niet wat om van elke zeep die ik aanschaf het hele plaatje compleet temaken. Maar dit is persoonlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts