Harkos Posted September 9, 2017 Posted September 9, 2017 Vraagje: Hoelang gaat een mesje mee in deze krabbers? De Personna lijkt na 6x de brui er aan te geven. Wat is jouw ervaring?
Jan Zoethout Posted September 15, 2017 Posted September 15, 2017 Heb vandaag een dispensertje met Personna mesjes ontvangen en een mesje in m'n Schick L1 geladen. Morgen de eerste scheerbeurt met deze combinatie. Weet niet of ik deze maand dit mesje voldoende kan testen (er zijn nog meer krabbertjes die aan bod komen in het kader van SEptember 2017), maar mogelijk heb ik volgende maand (of de maand daarna - volgende maand is OCtober !) een antwoord ...
Marcel Posted September 15, 2017 Posted September 15, 2017 Ik heb alleen maar vintage Schick mesjes, Personna heb ik nog nooit gebruikt in mijn injectors. De Schick mesjes houden het bij mij langer uit dan 6x, zo rond de 10x als ik het me goed herinner.
sm1h Posted March 23, 2019 Posted March 23, 2019 Wat vind jullie van deze? Ik ben benieuwd en wil graag een andere scheermes naast mijn DE. Zou de L serie een goede eerste injector zijn?
Snuff Posted March 24, 2019 Posted March 24, 2019 De L serie was niet mijn favoriet maar iedereen is verschillend, mogelijks ken je deze link al.
koenfucius Posted March 24, 2019 Posted March 24, 2019 Ikzelf ben heel tevreden over de schick 500 hydromagic, via @merwrtje 1
Kazuya17 Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 Ik heb de pal injector, de 500 en de L serie. Persoonlijk vindt ik de L serie het fijnste in combinatie met de personna mesjes.( Ik heb een zware baardgroei.) Grtz Marvin.
sm1h Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 Snuff schreef op 24-3-2019 om 05:17: De L serie was niet mijn favoriet maar iedereen is verschillend, mogelijks ken je deze link al. ja dat maakt het natuurlijk een beetje moelijk om een objectieve mening hebben. denk dat ik gewoon moet proberen! Ik heb die link al gezien ja koenfucius schreef op 24-3-2019 om 07:21: Ikzelf ben heel tevreden over de schick 500 hydromagic, via @merwrtje Ik vind the mydro-magic mooier dan de L serie, maar ook duurder! Kazuya17 schreef 2 uur geleden: Ik heb de pal injector, de 500 en de L serie. Persoonlijk vindt ik de L serie het fijnste in combinatie met de personna mesjes.( Ik heb een zware baardgroei.) Grtz Marvin. Ok, ik heb geleest dat de PAL best aggresief is, vindt je dat ook? Ib heb niet zwaar baargroei per se, maar wil een minder aggresief injector om mee te beginnen.
Kazuya17 Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 Ik vindt de 500 het minst agressief/ effectief. Injector Razor zijn vrij mild allemaal en scheren erg makkelijk.
sm1h Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 Kazuya17 schreef 34 minuten geleden: Ik vindt de 500 het minst agressief/ effectief. Injector Razor zijn vrij mild allemaal en scheren erg makkelijk. Ok, ik heb de L gekocht! Benieuwd hoe ik hem gaat vinden. Waar koop je je Personna mesjes?
Kazuya17 Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 sm1h schreef 25 minuten geleden: Ok, ik heb de L gekocht! Benieuwd hoe ik hem gaat vinden. Waar koop je je Personna mesjes? Deze heb ik gekocht op, https://connaughtshaving.com/razorblades.html Injectors zijn hele fijne scheermessen, je kunt je er bijna niet mee snijden. Grtz Marvin 1
Recommended Posts