iwan073 Posted September 4, 2017 Posted September 4, 2017 Ik lees zojuist op scheerwinkel.nl het volgende: Indian Sandalwood wordt door Crabtree & Evelyn definitief uit de collectie genomen en vervangen door een nieuwe, nog te introduceren serie. Dit zou goed nieuws kunnen zijn voor de Sienna liefhebber! Tijdje geleden hebben ze namelijk de Nomad eruit gehaald en daar Moroccan Myrrh voor in de plaats gedaan. Deze geuren waren exact hetzelfde als je het mij vraagt. En de Sandalwood is er toen uit gegaan voor de Indian Sandalwood. Óók exact dezelfde geur. Ik hoop nu echt dat ze de Sienna terug brengen, al dan niet onder een andere naam...
Hanskoning Posted September 4, 2017 Posted September 4, 2017 Als de zeep dezelfde ontzettend bedroevende kwaliteit houdt als ze nu heeft maakt het mij niet uit welke geur ze eraan hangen want kopen zal ik hem nooit. Dus laten we hopen dat ze luisteren naar de consument en een zeep met een verbeterde formule op de markt brengen
Wolf Posted September 5, 2017 Posted September 5, 2017 Ik heb deze ook, qua schuim gaat het haast, maar vind de nauwelijks aanwezige geur niet om over naar huis te schrijven.
iwan073 Posted September 5, 2017 Author Posted September 5, 2017 Ik snap dat niet. En niet alleen bij deze zeep overigens... Dat je een geur niet lekker vind, okay. Maar de één vind een zeep te sterk, de ander ruikt hem amper. Verschillen de geuren van verschillende batches dan zo sterk?! De puck die ik heb ruikt echt wel. De Sienna geur vind ik heerlijk. Ook die van de Eau de toilette en after shave balm. Dat zie je ook nog wel eens. Dat de zeep lekker ruikt, maar de andere producten van die lijn juist niet. Zo vind ik de Sea Buckthorn zeep en crème heerlijk ruiken, maar de aftershave balsem juist weer niet
Hanskoning Posted September 5, 2017 Posted September 5, 2017 Ook de Nomad met de oude formule waar wel een staand schuim van te slaan is ruikt ook vrij sterk en het zij gezegd uekaz maar deze geur bevalt me zeer goed.
Recommended Posts