greyzer Posted September 3, 2017 Posted September 3, 2017 Ik liep vanmiddag bij mij door de stad en zag in een winkel zomaar een paar flessen Thayers liggen! Zeer geschikt als aftershave, vooral bij gevoelige huid. Ook te koop via internet: http://bioeerlijk.nl/index.php?id_product=813&controller=product
onno Posted September 3, 2017 Posted September 3, 2017 Bij Iherb voor de helft van het geld. Ik heb zelf eens bij een actie van hun 3 flessen gekocht voor 8 euro. Maar er blijft 2½ fles ongebruikt staan....
HiFuMi Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 @onno onno schreef Op 9/3/2017 om 13:40: Bij Iherb voor de helft van het geld. Ik heb zelf eens bij een actie van hun 3 flessen gekocht voor 8 euro. Maar er blijft 2½ fles ongebruikt staan.... waarom blijft ie staan Onno , omdat je er zo weinig van gebruikt of omdat je het nix vindt ??
onno Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 Het voegt te weinig toe voor me. Slechts sporadisch dat ik het gebruik dus. ER zit ook weinig (lekkere) geur aan. De twee ongeopende flessen blijken van madre labs. ps handig zo'n waarschuwing uit de site dat er een vraag is!
HiFuMi Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 onno schreef 19 minuten geleden: Het voegt te weinig toe voor me. Slechts sporadisch dat ik het gebruik dus. ER zit ook weinig (lekkere) geur aan. De twee ongeopende flessen blijken van madre labs. ps handig zo'n waarschuwing uit de site dat er een vraag is! bedankt , het werkt zo'n beetje hetzelfde als aluin begreep ik samentrekkend en desinfecterend ja , inderdaad , werkt prima zo dat forum
Recommended Posts