Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik ben utah62, 55 jaar uit Oss. Via een tweet geïnteresseerd geraakt over safety razors. Gebruik al jaren scheermesjes van Aldi. Echter op een dag wil je wel wat anders. Via Scheersalon.nl wat adviezen ingewonnen, maar ja er zijn zoveel merken dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Bij toeval kwam ik dit forum tegen. Tjee had niet in de gaten wat er allemaal speelt in de scheerwereld. Ook hier veel tips en diverse meningen over wat nu een goede DE razor is. In eerste instantie kwam ik uit op de Merkur 47C, Muhle r89 en Parker 64s. Met name die laatste trok mijn aandacht vanwege het gebruike staal: The 64S 3-piece double edge safety razor is the highest quality Marine Grade 316L Stainless Steel to be rust resistant and virtually indestructible. Echter Parker kom ik hier op het forum niet echt tegen dus vandaar mijn twijfels.

Ik ga nog even wat threads afstruinen voordat ik een definitieve keuze maak.

Tot scheers!

Posted

Welkom. Heel veel plezier in de zoektocht. Hoe mee zielen hoe meer vreugd, maar ook hoe meer persoonlijke meningen ;).

Succes met het door struinen en je komt vast iets heeeeel moois tegen. Een keer het verschil tussen de krabbers in het echt voelen is misschien ook een factor die je keuzen makkelijker doet maken.

• 1 month later...
  • 1 year later...
Posted
Harkos schreef 5 minuten geleden:

Stoppen met dat verwelkomen in het vorige leven! Als je een aantal berichten wil plaatsen, vertel dan maar iets zinnigs!

Harrie Kosses
https://www.kosses.nl

Dikke plus + 1 Harrie, mensen verwelkomen die meer als een jaar geleden  zich voorgestelt hebben en zich maar een keer hebben laten zien heeft heel weinig nut,  in mijn optiek alleen nieuwe leden warm voortaan verwelkomen lijkt mij.

Posted

Nu je het zegt,

zie nu pas dan deze ge-upt is sinds 2017 

Kwam bij mij als “niet-gereageerd” in mijn nog te lezen lijst naar voren. 

Vond t niet netjes om iemand uit te sluiten.   

Maar dacht wel al... hoop nieuwe forum bezoekers zijn er bij aangesloten.   

@Harkos.    Denk dat de meesten na 15 posts (of wat er nodig is om in de markt te kunnen kijken) wel minderen.  

• Haha 1