Bunsburger Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 Heeft iemand ervaring met hoe dit te gebruiken? Ik kan er werkelijk niets mee. Als je het probeert in een kom op te schuimen verdwijnt het in het niets. Op het blik staat dat je het met of zonder kwast op je gezicht moet aanbrengen. Scheercreme zonder kwast op je gezicht aan brengen? Ik heb het dus maar met kwast geprobeerd. Werkelijk een drama. Het lijkt net of je de kwast in behangplaksel hebt gedoopt, het wordt een harde homp haren. Mocht iemand weten hoe je dit moet gebruiken, laat even weten. Voor mij een kandidaat om gewoon weg te gooien. O ja, het goede nieuws: Het ruikt werkelijk heerlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 Scheercreme welke zonder kwast op het gezicht aan te brengen is is niet buitengewoon daar zijn er velen van. Meestal een goede lik op een nat gezicht aanbrengen en dan kan je het met de hand of de borstel goed verdelen mag geen probleem zijn. Waarom deze het dan niet doet is dus een vraagteken. Er zal toch geen productie fout gemaakt zijn en dat er een deksel van de cream op een potje baard pommade geplaatst is. Daar heb ik een heel mooi voorbeeld van maar vooruit dat is off-topic en daar ben ik allergisch voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 Op Facebook las ik het volgende over de Reuzel Shaving Cream: "Ok nat scheerders ik heb al de vraag gehad van schuimt de reuzel cream bij jou Eerst en vooral dit product is niet gemaakt voor schuim te maken onmogelijk Het is iets dat je direct op je huid moet doen Wat doet het dan wel) Het zorgt er voor dat er een klein laagje oli op je huid zit en het irritatie verminderd en het scheren soepeler gaat en het verzorgt direct je huid ook nog eens hopelijk is het nu wat duidelijker hoe de reuzel shave cream werkt vele gr kobe" Het is dus niet de bedoeling deze cream wordt opgeklopt tot schuim. Dat zal gewoon niet gaan. Vergelijk het maar met een scheergel. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 Dan is het dus een product gelijk aan Rituals en Amando vettig en niet geschikt voor een borstel dat is dus bij deze helder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunsburger Posted August 28, 2017 Author Share Posted August 28, 2017 Bedankt, dit scheelt mij veel frustratie. Ik ga het binnenkort op de aangegeven manier gebruiken en ik laat daarna iets van me horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 En anders loop je bij jou in de buurt maar eens bij dat schorem binnen voor een demonstratie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moods Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 Ik heb een soortgelijke ervaring gehad met Pinaud Clubman Classic Barber Shave Cream. De recensies op Amerikaanse websites waren lyrisch, maar ik kan er niet mee overweg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunsburger Posted August 28, 2017 Author Share Posted August 28, 2017 En anders loop je bij jou in de buurt maar eens bij dat schorem binnen voor een demonstratie Dat is een aardig idee. Laat ik mij meteen door een professional scheren met zelf meegebrachte creme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 En anders loop je bij jou in de buurt maar eens bij dat schorem binnen voor een demonstratie Dat is een aardig idee. Laat ik mij meteen door een professional scheren met zelf meegebrachte creme. Schorem zit achter Reuzel als ik mij niet vergis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan073 Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 Schorem zit achter Reuzel als ik mij niet vergis. Yup Zie link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_G Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Zelf nu een paar keer geprobeerd. de geur vind ik heerlijk. je kan het wel met een dunne of slappe kwast op je natte gezicht aanbrengen maar niet met een dikke of volle kwast de glij eigenschappen vind ik ook prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Alex_G schreef 21 minuten geleden: je kan het wel met een dunne of slappe kwast op je natte gezicht aanbrengen maar niet met een dikke of volle kwast Die moet je even toelichten want zo snap ik er zo niet veel van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_G Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Hanskoning schreef 18 uur geleden: Die moet je even toelichten want zo snap ik er zo niet veel van. als ik hem met mijn Dutchy kwast smeer die gaat het goed. de kwastharen voelen wat slapper of de knot is minder vol, ik weet anders niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts