Jarigejop Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Hoi ik ben Joey, Ik ben gisteren 20 jaar geworden en kreeg een echt scheermes uit de jaren 30. Dus vond ik het leuk informatie op proberen te halen. Ik woon in Almelo en heb ASS Mijn andere hobby's zijn: Metaaldetectie, munten verzamelen, dieren en computeren. Ik woon beschermd dus voor inbrekers extra lastig Groeten van Joey,
ChrisA Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Hallo Joey, Welkom, hopelijk ga je jezelf lekker leren scheren. Mijn zoon met autisme en PDD Nos woont ook beschermd (in Beuningen) en wordt dus ook nooit gestolen. veel plezier met de hobby.
AukeH Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Van harte welkom op dit forum..? Veel lees schrijf en scheerplezier..
mhharsta Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Welkom Joey, en alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag gisteren!
Jarigejop Posted August 23, 2017 Author Posted August 23, 2017 Hallo Joey,Welkom, hopelijk ga je jezelf lekker leren scheren. Mijn zoon met autisme en PDD Nos woont ook beschermd (in Beuningen) en wordt dus ook nooit gestolen. veel plezier met de hobby. Bedankt voor de berichten. Ik moet eerlijk toegeven dat scheren niet mijn hobby is maar verzamelen. Ik hoopte na mijn registratie op dit forum informatie te kunnen verschaffen over mijn scheermes. Ouderdom, soort mes, etc. Beetje de pest voor de inbrekers natuurlijk dat er overal camera's hangen. Wij in een aardig actieve wijk wonen en ik 5 buren heb En een grote tuin voor mijn balkon. Dus dit valt mega op! Dus het kan niet missen Groeten van Joey,
Recommended Posts