Jeckyll Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Op zoek naar een lekker lime luchtje en geen parabenen kwam ik deze tegen in Naarden. Een heerlijke geur van limoen zeg , de creme zelf is grijs van kleur door de klei die er in zit. Maar wat een topzeep zeg lekker vette dikke schuim en geuren als een gek. Klopt lekker op en zeker een merk wat ik ga volgen dikke aanrader Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Hier heb je helemaal recht aan, Meissner is op zeker een fantastische zeep met een dito schuim. Ik denk dat je bij Man and Shaving op bezoek geweest ben hier hebben ze ook de Castle Forbes Lime heb je die nog geroken?? Want dit is een echte pure Lime geur en ook zeer sterk en ook een kwalitatief uitstekend schuim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Wat ik het lekkere van de Meissner vind is de onrijpe bittere geur. De Castle Forbes is een hele goede aanvulling ...... Zelf vind ik de zeep zelfs nog iets prettiger verwerken tov de crème. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeckyll Posted August 16, 2017 Author Share Posted August 16, 2017 Inderdaad bij Man and Shaving geweest. Meerdere lime geurtjes geroken maar deze van Meissner deed het hem wel wat een aparte stevige lime geur inderdaad dark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts