Jump to content

Hallo Allemaal even vanuit Denemarken...

Eddy V-twin

Recommended Posts

Denemarken? Ja, deze week nog met vakantie ;)

Hallo allemaal, ik scheer al een tijdje redelijk tevreden nat, maar omdat ik de fusion bla bla mesjes zat was, kwam ik in contact met een lang verloren scheerkunst (not) de krabber! ik 3 weken geleden een setje van Wilkinson sword besteld (met de zwart plastic krabber) maar daar ben ik nog niet helemaal tevreden over... met de haren mee prima, maar er tegenin nogal wat irritatie en achtergebleven stoppels. Nu heb ik net vlak voor we Nederland uit reden mijn nieuwe (DUH, alles is nog nieuw) Edwin Jagger DE89LBL met Feathers binnen gekregen, en ik moet zeggen dat bevalt al een stuk beter! Maar ik lees me suf over het onderwerp en ik heb net bij voskhod.eu de Rapira's platinum lux en de Voskhod teflon coated besteld. Oh ja, en een Weishi krabber uit china om te proberen :D

Kortom, mijn DE scheer avontuur is net begonnen, en ik ben blij dat ik hier wat ervaringen en wijsheid omtrent dit onderwerp kan vinden!

Groet,

Ed

Welkom, ook vanuit Denemarken. Ze hebben hier lekkere aftershave: Esprit de Valdemar Fougére.

Heb ik al een paar keer mee in de hand gestaan (bij de Føtex) ... volgende week toch maar meenemen dus?